در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب:

پیام قدردانی مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان از حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

هرمزگان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پیامی از حضور حماسی دانش آموزان، فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

کد مطلب: ۸۹۳۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام قدردانی مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان از حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، موسی دادی زاده سرخایی با بیان اینکه این حضور حماسی تجدید بیعت با آرمان های شهدا، امام شهدا و در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری بود، افزود: بدون تردید نقش جامعه بزرگ آموزش و پرورش در پیروزی انقلاب و همه عرصه های ملی در چهار دهه پرافتخار از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: دانش آموزان، فرهنگیان و قاطبه ی جامعه آموزش و پرورش همواره در کنار مردم در مسیر انقلاب و آرمانهای نظام با صلابت و رشادت نقش آفرین بوده اند.

به گفته دادی زاده جامعه بزرگ آموزش و پرورش هرمزگان با حضور حماسی خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال نشان داد با درک صحیح از شرایط خطیر کشور، در صحنه دفاع از آرمانهای نظام ثابت قدم و استوار هستند.

وی یادآورشد: همه ی ما در برابر خون شهدا و ایثارگری ملت شریف ایران مسوول هستیم و حضور در صحنه های دفاع از انقلاب و نظام یک تکلیف شرعی است.

مدیرکل آموزش و پرورش در خاتمه گفت: دانش آموزان و فرهنگیان با تکیه بر عزم و اراده خود در جهاد علمی که ضرورت عزت و اقتدار و استقلال ایران اسلامی است نیز رسالت خود را دارند و ایران عزیز امروزه به پشتوانه ملت خود در دنیا سربلند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار