به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب صادرشد :

بیانیه مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان درآستانه یوم الله 22 بهمن

هرمزگان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان درآستانه یوم الله 22 بهمن با صدور بیانیه ای از آحاد مردم شریف هرمزگان بالاخص دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا و مربیان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

کد مطلب: ۸۹۲۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان درآستانه یوم الله 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان، موسی دادی زاده سرخایی با بیان اینکه پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷، نمایش اتحاد ملت و ثمره خون شهدا و رشادت فرزندان ایران اسلامی بود، افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره)، همواره خار چشم استکبار و عوامل خود فروخته آن بوده است.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، تصریح کرد: ۲۲ بهمن مبدأ تحولاتی عظیم و بنیادین در نحوه اداره کشور بود که در سایه تلاش و خودباوری فرزندان این مرز و بوم حاصل شد و امروزه شاهد پیشرفت کشور در تمام عرصه ها هستیم.

به گفته دادی زاده این دستاوردها و تحولات مبتنی بر هدایت عالمانه حضرت امام (ره) و در ادامه رهبری داهیانه و مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است که با تأسی به مبانی اسلام ناب محمدی (ص) و وحدت و یکپارچگی ملت شریف ایران حاصل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه دشمنی و کینه توزی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی، گواه روشنی بر قوت و توانمندی ‌های ایران اسلامی در همه بخش ها از جمله تحولات علمی است، از آحاد مردم شریف استان هرمزگان بالاخص کارکنان، دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا و مربیان دعوت کرد با شرکت در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن، بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره)، بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، شهدای گرانقدر و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تجدید میثاق کنند و اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارند.

وی در پایان تاکید کرد: قطعا این حضور حماسی به دشمنان این انقلاب خواهد فهماند که ملت ایران در پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و ذره ای از آرمان های بلند خود کوتاه نیامده و عقب نشینی نخواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار