آغاز بکار طرح جابر بن حیان در مدارس رودان

هرمزگان(پانا) - با حضورامام جمعه، فرماندار شهرستان، کارشناسان حوزه آموزش ابتدایی و دیگر مسئولین شهرستان، نمایشگاه پروژه های علمی جابربن حیان در آموزشگاه شاهد پسرانه شهید سهرابی رودان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۶۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز بکار طرح جابر بن حیان در مدارس رودان

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی دری امام جمعه رودان در این مراسم گفت: شما دانش آموزان و دانشمندان آینده این مرزبوم هستید و تمام دانشمندان هسته ای این کشور از میان شما رشد کرده اند و بزرگ شده اند.

محمد محسنی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش رودان گفت: جشنواره جابر ابن حیان سبب بروز استعداد های نهفته دانش آموزان و شکوفایی آنان خواهد شد و در این میان توانمند سازی خود معلم سبب افزایش استدلال و یادگیری بیش از پیش دانش آموزان در کلاس درس می شود.

وی خود ارزیابی را بعنوان نقطه آغاز در اجرای برنامه های پرورشی و علمی دانست و یادآور شد: امروزه می بایست نیازهای دانش آموزان در هر حوزه ای را شناسایی و همراه و همگام با اهداف آن برنامه حرکت کرد تا در آینده بتوان با روش های نوین آموزی به پیشرفت آنها کمک و یا مشکلات آنها را رفع کرد.

محسنی عنوان کرد: در این آموزشگاه تعداد ۵۰طرح، طبقه بندی ۱۲طرح،تحقیق 18، طراحی وساخت8، آزمایش 9 و مدل 2 طرح به نمایش گذاشته شد.

معاون آموزش ابتدایی یادآور شد: درتمام مدارس ابتدایی این نمایشگاه پروژه های علمی (جابربن حیان) برگزار می شود و امیدواریم، برانگیخته شدن حس کنجکاوی دانش آموزان در رسیدن به نتیجه ی مطلوب داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار