شکوه حماسه بیست و دوم بهمن در قبله تهران

شهرری (پانا) - شهرری ،شاهد حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن بود و ملت بزرگ ایران یکبار دیگر نظاره گر رویش انقلاب در قبله تهران بودند.

کد مطلب: ۸۹۳۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
شکوه  حماسه بیست و دوم بهمن در قبله تهران

یک‌بار دیگر مردم انقلابی ری برای حمایت از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب با حضور در خیابان‌ها و سردادن شعارهای حمایتی از مقابل کانون فرهنگی هنری سمیه در خیابان فدائیان اسلام راه پیمایی خود را آغاز کردند.

حضور حماسی زنان به همراه خانواده، تصاویر شهدای مدافع حرم که زینت ‌بخش خیابان‌ها بود و حضور ورزشکاران، مربیان، داوران، پیشکسوتان و قهرمانان ارزنده ورزش در راهپیمایی از چشم اندازهای ریبای امروز شهرری بود.

همچنین جوانان با حضور پرشور خود در این مراسم نشان دادند که همچنان به آرمان های انقلاب و ارزش های اسلامی پایبند هستند.

دانش‌آموزان عضو تشکل‌های مختلف دانش‌آموزی نیز با در دست داشتن پرچم‌های انقلابی، مقام شهدای انقلاب، دفاع مقدس را پاس داشتند و با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

این دانش آموزان نشان دادند که در برابرهجمه‌های دشمنان استوارند و هیچوقت در برابر ضربه‌های فرهنگی خم نمی شوند.

مردم در طول مسیر راه پیمایی با حضور در ایستگاه‌های صلواتی پذیرایی شده و پس از اندکی استراحت دوباره به راه خود ادامه می دادند.

همچنین مسئولین کشوری و لشکری،مدیران اداری و شهری نیز در کنار مردم با حضور در خیابان‌ها چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را ارج نهادند.

هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه ری با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه نشانگر اتحاد و پشتیبانی آنها از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: حضور مردم در عرصه های مختلف، موجب دلگرمی مسئولان و مدیران حوزه های گوناگون در رفع مشکلات و موانع موجود کشور است.

او در ادامه عنوان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به معنای تایید، رضایت کامل و عدم انتقاد نیست بلکه این حضور به معنای دفاع از ارزش‌های اصلی انقلاب است که مردم برای آن خون داده و مقاومت کردند.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار