نمایش وحدت و اقتدار مردم شهرستان ری در حماسه 22 بهمن

شهرری (پانا) - مردم شهرستان ری و مناطق تابعه با حضور در راهپیمایی بزرگ و وحدت آفرین یوم الله 22 بهمن، یکبار دیگر وحدت و اقتدارخود را به جهانیان به نمایش گذاشتند.

کد مطلب: ۷۱۱۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، روز 22 بهمن ماه که برای همگان خاطره است و خودنمایی این روز در دهه فجر، همه ساله تولدی دوباره به انقلاب اسلامی ایران می دهد و همانند نمادی در تاریخ ایران، نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمار می آید .

در حالی که مراسم راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سی و نهمین سال خود از اهمیت و ارزش متفاوتی نسبت به چند سال گذشته برخوردار است ، یکبار دیگر مردم انقلابی و ولایی مردم ری برای حمایت از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب به پا خاسته و شعارهای حمایتی این مردم از مقابل کانون سمیه در خیابان فدائیان اسلام تا میدان ری طنین انداز شد .

در آستانه دهه فجر امسال، نصب پایه پرچم، پرچم، پایه پورتال، تابلو شمارش و عکس شهدای حرم بر روی عمودهای محورها و خیابان های شهرری به همت بسیج شهرداری منطقه 20 تهران انجام شد و فضای محیطی این شهر در این روزها منقوش به پرچم های انقلابی و اسلامی است .

در ابتدای ورودی این شهر نیز پرچم های منقوش به شهدای مدافع حرم در بین جمعیت توزیع می شد و عکس های این شهدا زینت بخش این مراسم شده بود و استقبال جوانان از عکس های شهدا بسیار هیجان انگیز بود .

عده‌ای از جوانان این شهر نیز با نقاشی کردن تصویر شهدای مدافع حرم در راهپیمایی امروز یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند .

حضور جوانان در راهپیمایی امروز نسبت به سال های گذشته نیز افزایش چشمگیری داشت و این جوانان بودند که بار اصلی شعارهای انقلابی را در شهرری به دوش کشیدند و با حضور در صف های طویل راهپیمایی، علاوه بر طی مسیر به سمت حرم عبدالعظیم حسنی(ع)، اقدام به کمک های صوتی و باز کردن مسیر به دیگر افراد را داشتند .

شعارهای انقلابی امسال با حضور گسترده جوانان پرشورتر از گذشته برگزار و ساماندهی شد، و این جوانان بودند که در هر نوع از خدمتی دریغ نکردند و از توزیع پرچم گرفته تا حمل ادوات صوتی و باز گشایی مسیرهای محل عبور کوتاهی نکردند .

زنان در طول مبارزات انقلاب اسلامی همراه با مردان در تمام صحنه ها حضور داشتند و پس از انقلاب نیز این حضور، ارج نهاده شده است. بانوان با حضور در تمامی عرصه ‎ ها و شرکت در راهپیمایی ‎ ها علیه رژیم طاغوت نقش موثر و بسزایی را در پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی ایفا کردند .

بانوان در شهرستان ری با حضور حماسی خود بار دیگر تبعیت از ولایت فقیه و پشتیبانی از نظام و انقلاب را ثابت کردند و با در دست داشتن فرزندان خردسال خود سعی کردند تا بصیرت و شناخت را به نسل های دیگر انتقال دهند .

/ خبرنگار:نوریه احمدی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار