پیام تشکر معاون استاندار تهران و فرماندار ری از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شهرری (پانا) - هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و‌فرماندار ری در پیامی از حضور حماسی مردم شهرستان ری در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

کد مطلب: ۸۹۳۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تشکر معاون استاندار تهران و فرماندار ری از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

معاون استاندار تهران در این پیام حضور با شکوه و حماسی مردم شهرستان ری را در راهپیمایی ۲۲ بهمن جلوه ماندگاری از انسجام و همبستگی ملی و نیز زمان‌شناسی مردم دانسته و عنوان کرد: حماسه‌ حضور امروز ملت ایران و مردم شهرستان ری در راهپیمایی ۲۲ بهمن جلوه هایی از ایمان و اعتقاد مردم به جمهوری اسلامی بود و این رفتار عظمت ملت بزرگ ایران را در جهان به نمایش گذاشت.

جمالی‌پور در ادامه افزود: حضور پرمعنا و آگاهانه مردم در راهپیمایی امروز وظیفه مسئولان و خدمتگزاران برای خدمت شایسته‌تر به مردم و کشور را مضاعف کرد و ضرورت وحدت و انسجام را در شرایط حساس کنونی به همه مسولان و نخبگان سیاسی، اجتماعی و اقتصادی متذکر شد.

او در پایان ابراز امیدواری کرد در شرایطی که دشمنان منطقه ای و بین المللی ایران و انقلاب برای آسیب به کشور و نظام متحد شده اند، نخبگان جامعه با پیش گرفتن سعه صدر و‌ پرهیز از دامن زدن به تخریب یکدیگر به ویژه دولت و قوای دیگر، دشمنان خارجی را مأیوس و ملت بزرگ ایران را امیدوارتر به آینده نمایند.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار