برگزاری نشست خبری "شبی که ماه کامل شد" در اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - کارگردان فیلم «شبی که ماه کامل شد» با اشاره به حضور چهار فیلم‌ساز و دو داور زن در بخش اصلی سیمرغ‌ها گفت: حضور بانوان در جشنواره فیلم فجر شانس ها را برای دریافت سیمرغ بیشتر می‌کند.

کد مطلب: ۸۹۳۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست خبری "شبی که ماه کامل شد" در اسلامشهر

نرگس آبیار در حاشیه اکران فیلم «شبی که ماه کامل شد» در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر و در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: سوژه انتخاب ماجرای عبدالحمید ریگی در فیلم من به روز و برای همگان نیز ملموس است.

او در ادامه افزود : جشنواره امسال با کیفیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد و فیلم‌های خوبی توسط فیلم‌سازان با نگاهی نو به جامعه و سینما ساخته شده است .

کارگردان فیلم «شبی که ماه کامل شد» حضورچهار فیلم ساز و دو داورزن در بخش اصلی جشنواره را از جمله موارد برتر و متفاوت جشنواره فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته برشمرد.

آبیاردر رابطه با انتخاب بازیگران برای فیلم خود خاطر نشان کرد: ازبازیگران تئاتر وافراد دارای توانمندی خاص برای کاراکترهای سخت استفاده کردم و دربین بازیگران مطمئن بودم که الناز شاکردوست نقش خود را به خوبی بازی می‌کند و چند چهره جدید هم به سینما معرفی کردیم .

اودر مورد نحوه اطلاعات کسب شده درباره سوژه فیلم گفت: فضاها، کتاب‌ها، فیلم‌ها و افرادی که به این پرونده مشرف بودند در اختیارمان قرار گرفتند و از سایت‌های خارج از ایران نیز استفاده کردیم تا به پرونده دسترسی کاملی داشته باشیم.

آبیار به خاطرات خوب خود در سالهای قبل در اسلامشهر نیز اشاره کرد و گفت :تحصیلات خود را در دبیرستان توحید منطقه گذراندم و به عنوان معلم نهضت سواد آموزی هم در نقاط محروم اسلامشهر فعالیت کردم.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار