جشنواره فرهنگی ،ورزشی؛

برگزاری جشنواره فرهنگی ، ورزشی فجر شهرستان اسلامشهر

خبرگزاری پانا :ورزشکاران و قهرمانان ورزشی شهرستان اسلامشهر ، سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را گرامی داشتند .

کد مطلب: ۱۸۲۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا ، در دومین روز از ایام الله دهه فجر وبه منظور گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ،جشنواره فرهنگی ، ورزشی فجر شهرستان اسلامشهر، با نظارت اداره تربیت بدنی شهرستان اسلامشهر و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و مدیران نهادها و ارگانهای اجرایی شهرستان اسلامشهر و ورزشکاران و قهرمانان ورزشی در سالن ورزشی آپرین برگزار شد .

در این برنامه علی اکبر ترابی ، مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر در سخنانی ضمن خیر مقدم به حاضرین افزود : شهرستان اسلامشهر از نظر پرورش قهرمانان ورزشی در وضعیت بسیار مطلوب قرار دارد و خاطر نشان کرد ،هدف از برگزاری جشنواره فرهنگی ، ورزشی فجر نمایش بخشی از توانمندیهای ورزشی شهرستان اسلامشهر میباشد .

در ادامه این مراسم ، محمد حسین نژاد فلاح مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران نیز ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ، حضور در میان ورزشکاران شهرستان اسلامشهر را فرصتی مغتنم دانست و ازشهرستان اسلامشهر به عنوان کانون پرورش استعدادهای برتر در زمینه رشته های مختلف ورزشی نام برد .

حسین طلا ، نماینده مردم تهران ، ری ، شمیرانات و اسلامشهر هم در این برنامه اظهار داشت ، اکنون که با آرامش خاطر و در کمال امنیت در حال برگزاری جشنهای سی و پنجمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هستیم ، باید بدانیم همه این مواهب الهی را مرهون خون شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و جانبازیهای ایثارگران معزز هستیم و میبایست با ایمان به خداوند متعال و پیروی از ولایت فقیه ، ادامه دهنده راه آن عزیزان و تلاش مضاعف در راه شناساندن آرمانهای آنان به نسل جوان امروز داشته باشیم.

گفتنی است ، در این مراسم که با حضور فرماندار ، اعضای شورای شهر وروسای نهادها و ارگانهای شهرستان اسلامشهر برگزار گردید ، پس از رژه هیئت های ورزشی و انجام عملیات نمایشی ورزشی ، از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی شهرستان اسلامشهر با اهدای لوح سپاس و جوایز تقدیر بعمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار