در آستانه ایام الله دهه مبارک فجر:

مانور بزرگ تشکیلاتی یاوران انقلاب در بندرعباس

هرمزگان (پانا)- با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان ، رئیس سازمان دانش آموزی استان، رئیس اداره فرهنگی و هنری، معاونین پرورشی و تربیت بدنی نواحی یک و دو آموزش و پرورش بندرعباس و جمعی از مسئولین استانی و مربیان و فرهنگیان مانور بزرگ تشکیلاتی یاوران انقلاب برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۲۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مانور بزرگ تشکیلاتی یاوران انقلاب در بندرعباس

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، مانور بزرگ تشکیلاتی یاوران انقلاب صبح امروز با حضور چهار تشکل دانش آموزی ( پیشتازان دانش آموزی، بسیج دانش آموزی، هلال احمر، اتحادیه انجمن های اسلامی) با موضوع چهل سال پیشتازی و همزمان با دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن ورزشی ۱۲ فروردین بندرعباس برگزار شد.

حجه الاسلام والمسلمین دکتر اعتمادی رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان ضمن تشکر از تشکل های دانش آموزی چهارگانه فلسفه وجودی تاسیس سازمان دانش آموزی را تربیت اجتماعی دانش آموزان و آشنایی آنها با منش های تشکیلاتی بیان کرد و افزود : مانور یاوران انقلاب همزمان با سراسر کشور به مناسبت دهه مبارک فجر با موضوع چهل سال پیشتازی و با رویکرد حماسی و انقلابی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تشکل‌های دانش‌آموزی با حضور در این مانور ضمن تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب مهارت ها و توانمندی های خود را در راستای دفاع از دستاوردهای انقلاب به نمایش گذاردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان هم در این همایش ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با تاکید بر حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اظهار داشت: علیرغم تحرکات و توطئه های دشمنان قسم خورده نظام، به برکت هوشیاری و هوشمندی ملت ایران و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری تمام توطئه های خصمانه آنها تا کنون خنثی گردیده است.

مهرانی در ادامه افزود: اکنون لازم است دانش‌آموزان و نسل جوان با پیشرفت‌ها و دستاوردهای چهل ساله انقلاب آشنایی و آگاهی داشته تا به وظیفه خود در قبال دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی عمل نمایند.

وی در پایان از برگزار کنندگان این همایش به ویژه از مسئولین تشکل های چهارگانه و همچنین معاونین پرورشی و تربیت بدنی نواحی یک و دو بندرعباس و همه مربیان مربوطه قدردانی نمود.

شایان ذکر است: در پایان این مانور تشکیلاتی مهارت‌های صف جمع، کار با چوب و طناب، چادرزنی، بازی های بومی و محلی و فریادهای شادی توسط پیشتازان سازمان دانش آموزی و تشکل هلال احمر به اجرا و نمایش در آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار