در آستانه دهه مبارک فجر:

گرد همایی یاوران انقلاب در حاجی آباد

هرمزگان (پانا) - صبح امروز در شهرستان حاجی آباد مانور یاوران انقلاب برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۲۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
گرد همایی یاوران انقلاب در حاجی آباد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی صبح امروز در مدرسه شهید مصطفی خمینی با حضور مسئولین شهرستان حاجی اباد مانور یاوران انقلاب برگزار شد.

در این مراسم عیسی حسین پور رئیس آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد گفت : انقلاب اسلامی نشان دهنده و حدت اسلامی ما ایرانی هاست این انقلاب جان های بسیاری داده تا امروز ما با امنیت کامل و در آرامش و آسایش در کنار شما فرزندان انقلابیون باشیم و برای آینده این انقلاب و مرز و بوم تلاش کنیم.

وی ادامه داد : این حمایت پرشور نشان دهنده عشق شما دانش آموزان به وطن و انقلاب است و شماها باید بدانید و آگاه باشید که ما هرچه داریم از برکت انقلاب است و ثمره وحدت اسلامی این حکومت مستقل می باشد.

داوری مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان حاجی آباد در حاشیه این جلسه عنوان کرد: مانور یاوران انقلاب فرصتی برای تمرین و نمایش مهارت های پیشتازان است.

وی افزود : اهداف سازمان دانش آموزی ساختن جامعه ای پویا و ساختن دانش آموزانی پویاتر برای جامعه ای هدفمند است و این ها همگی در کنار انقلاب اسلامی امکان پذیر است و اگر این انقلاب نبود این دستاورد های بزرگ ملی چه در سطح آموزش و پرورش و چه در سایر رشته ها قطعا میسر نمی شد.

خبرنگار پانا: آریان نجارزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار