در آستانه ایام الله دهه مبارک فجر:

پیش دبستانی ها چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند

هرمزگان (پانا)- با حضور رؤسای دوره اول و دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان نوآموزان و مربیان مراکز پیش دبستانی و مدیران و موئسسین ، جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سالن اجتماعات مرحوم گرمساری آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس برگزار گردید .

کد مطلب: ۸۹۲۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
پیش دبستانی ها چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، مسلم بازیار نسب معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس، در این همایش باشکوه ضمن تقدیر از همکاری مدیران و موسسان مراکز پیش دبستانی که در برپایی این جشن یاریگر آموزش ابتدایی بودند حضور مسئولین آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان را خیر مقدم گفت و به تشریح اهداف برگزاری این جشن باشکوه پرداخت .

وی در ادامه سخنان خود از مربیان مراکز پیش دبستان خواست تا همواره در جهت شناساندن انقلاب اسلامی به نوآموزان کشور تلاش نموده و در راستای تحقق بخشیدن به اهداف سند تحول بنیادین گام بردارند .

گفتنی است : در حاشیه این مراسم برنامه های شاد و متنوعی از قبیل نقاشی عروسک ها ، نقاشی صورتک توسط مسئولین و تقدیم به مراکز ، اجرای سرود نماز توسط نوآموزان مشعل علم، قصه گویی توسط مربی پیش دبستانی سما پسرانه، اهدای گلدان های گل به مسئولین و در پایان این مراسم مسئولین شاخه های گل را به مزار شهدا که بصورت نمادین طراحی و ایجاد شده بود نثار نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار