برگزاری مسابقات سراسری قرآن عترت و نماز در ناحیه یک ری

شهرری (پانا) - همزمان با دهه مبارک فجرمسابقات سراسری قرآن عترت و نماز با حضور بیش از دوهزار دانش‌آموز در دو روز و درتمامی دوره های تحصیلی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۲۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات سراسری قرآن عترت و نماز در ناحیه یک ری

فیروزی کارشناس قرآن عترت و نماز اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این ماراتون علمی و معنوی شناسایی و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان در عرصه‌های دینی و مذهبی است که با یاری خداوند تا کنون بسیاری از نخبه های قرآنی از بین این دانش‌آموزان شناسایی شده‌اند.

او ادامه داد: با توجه به دوری راه بسیاری از مدارس این ناحیه به مرکز منطقه با برنامه ریزی های منسجم معاونت پرورشی و کارشناسی قرآن و با همکاری ریاست و معاونت آموزشی منطقه، دانش‌آموزان دوره اول و دوم ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه دختران در روز ۱۴ بهمن در دو نوبت صبح و عصر در مدرسه شاهد لاله‌ها و پسران در ۱۶ بهمن در مدرسه ولی عصر و مهدیه برگزار شد.

فیروزی تصریح کرد: دانش‌آموزان در هر ۱۲ پایه تحصیلی مخاطب این مسابقات بودند و در۱۱رشته‌ی مختلف به رقابت پرداختند، همچنین مسابقه کتابخوانی استانی هادی امت نیز در همین روز برگزار شد و در حاشیه این مسابقات امکانات ورزشی و تفریحی برای استفاده دانش‌آموزان فراهم بود.

بهمنش رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، نصیری رئیس و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری از روند برگزاری مسابقات بازدید به‌عمل آوردند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار