وزارت آموزش و پرورش مجوز برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم  را دریافت کرد

تهران (پانا) - وزارت آموزش و پرورش از سوی ستاد عالی هماهنگی مسابقات کشور موفق به دریافت مجوز برگزاری مسابقات قرآنی در سطح بین‌المللی و سراسری در بین جامعه دانش‌آموزان و فرهنگیان شد.

کد مطلب: ۸۹۲۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
وزارت آموزش و پرورش مجوز برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم  را دریافت کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، برگزاری ششمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام از ۱۹ تا ۲۶ فرودین ۹۸ همزمان با مسابقات قرآن در مصلی تهران برگزار می‌شود.

در متن این ابلاغیه آمده است :

مستند به ابلاغیه‌های شماره ۴۱۵۴_۷۵/م مورخ ۱۳۷۵/۰۷/۰۹و شماره ۸۶۵۰۸۸/م مورخ ۱۳۸۶/۰۴/۱۲ معاون اول رئیس جمهوری و تصویب جایگاه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور در ساختار شورای توسعه فرهنگ قرآنی در جلسه چهل و پنج کمیسیون نماینده‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم (شماره نامه ابلاغیه ۳۰۶۲/۴) و بنا به درخواست وزارت آموزش و پرورش طی نامه شماره ۵۱۰/۱۹۹۵۱۳ با برگزاری مسابقات قرآنی توسط آن وزارتخانه در سطح بین‌المللی و سراسری در بین جامعه دانش‌آموزان و فرهنگیان موافقت به عمل می‌آید.

لازم به ذکر است این مجوز تا زمانی که آن وزارتخانه استانداردهای مورد انتظار ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور را رعایت کنند، معتبر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار