تفاهم‌نامه اتصال راه‌آهن جمهوری آذربایجان به پارس‌آباد به امضا رسید

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل : مطالعات اتصال راه‌آهن اردبیل به شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان انجام شده و تفاهمنامه اتصال راه‌آهن جمهوری آذربایجان به پارس‌آباد مغان نیز امضا شده و فرماندار شهرستان در حال حل مشکل تملک ۴۰۰ هکتار از اراضی آن است.

کد مطلب: ۸۹۱۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم‌نامه اتصال راه‌آهن جمهوری آذربایجان به پارس‌آباد به امضا رسید

اکبر بهنام‌جو در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی و تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: برای استخدام شرکت کشت و صنعت مغان 12 هزار و 800 نفر نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد 9 هزار و 800 نفر از خود شهرستان پارس‌آباد بوده و مابقی درخواست کنندگان از شهرستان‌های گرمی و بیله‌سوار هستند .

اوبا اشاره به اینکه در زمان واگذاری کشت و صنعت مغان دریاچه شهرک شهید غفاری واگذار نشده است، گفت : توسعه این دریاچه در حوزه گردشگری مورد تاکید اساسی است .

استاندار اردبیل از تدوین طرح چشم‌انداز افق 1400 در زمینه ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری خبر داد و افزود: ممیزی اقدامات و عملکرد دستگاه‌ها در سال 1400 باید بازبینی و نتیجه دستاورد دستگاه‌ها اعلام شود .

بهنام‌جو از تخصیص اراضی ملی یا دولتی برای ایجاد شهرک صنعتی در اصلاندوز خبر داد و گفت: باید هر چه سریع‌تر مطالعات این طرح برای تصویب در استان آماده شود .

امام جمعه پارس‌آباد نیز از تغییر پی در پی مسئولان در شهرستان انتقاد و بیان کرد: این حرکت سبب شده مشکلات اساسی مردم و سرمایه‌گذاری در شهرستان حل نشود .

حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منطقه و عدم توجه و استفاده مناسب از این حوزه تصریح کرد: مسکن مهر شهر پارس‌آباد مغان آماده بوده و نسبت به زیباسازی و محوطه‌سازی آن باید اقدام شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار