برگزاری انتخابات استانی مجامع اعضا و مربیان در ایام الله دهه فجر

کرمان(پانا)-رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان با اعلام این خبر گفت : انتخابات استانی مجامع اعضا ومربیان سازمان دانش آموزی استان در 16،17 و 18 بهمن در کانون شهید ایرانمنش کرمان برگزار می شود .

کد مطلب: ۸۹۱۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات استانی مجامع اعضا و مربیان در ایام الله دهه فجر

هاشم برآوردی گفت : مراحل فرایند انتخابات مجامع اعضا در سطح مدرسه و شهرستان،منطقه و انتخابات مجامع مربیان پیشتاز در سطح شهرستان و منطقه در دی ماه سال جاری انجام گرفته است و مرحله استانی در 16بهمن ، انتخابات مجمع مربیان پیشتاز مرد و زن ، در 17 بهمن انتخابات مجمع اعضای دختر و در 18 بهمن انتخابات مجمع اعضای پسر درسالن شهدای دانش آموز کانون شهید ایرانمنش کرمان برگزار می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی خاطرنشان کرد : منتخب اول مربیان پیشتازواجد شرایط مرد و زن و منتخب اول تا سوم اعضای تشکل های سازمان دانش آموزی به مدت دو سال به نمایندگی از استان کرمان در جلسات سالانه کنگره دانش آموزی در تهران شرکت خواهند نمود.

برآوردی با اشاره به اهمیت این انتخابات گفت : رکن چهارم سازمان دانش آموزی ، مجمع عمومی (کنگره)می باشد و مجامع اعضاء عرصه مناسبی است که منتخبین تشکل های دانش آموزی می توانند خواسته ها ،نظرات و عقاید تشکیلاتی خود را در قالب برنامه هایی که به نحوی در زندگی فردی و اجتماعی آنها تأثیر دارند ابراز نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار