نمایندگان مجلس دانش آموزی استان کردستان با مدیر کل آموزش و پرورش استان دیدار کردند

سنندج(پانا)-نمایندگان مجلس دانش آموزی استان کردستان به منظور ارائه گزارش فعالیت های انجام شده با مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۹۰۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان مجلس دانش آموزی استان کردستان با مدیر کل آموزش و پرورش استان دیدار کردند

نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی استان کردستان به منظور ارائه گزارش فعالیت های انجام شده با رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان دیدار کردند.

این دیدار که با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان انجام شد رشید قربانی ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، یاد امام ،شهدا و همه فجر آفرینان را گرامیداشت.

وی اظهارداشت :هدف از تشکیل شورای دانش آموزی در مدارس و سطوح بالاتر این است که دانش آموزان پیشنهاد و نظر بدهند و از نظر آنها در برنامه ریزی استفاده شود تا کارها به بهترین نحو پیش برود.

وی در ادامه افزود:یکی از مهمترین رسالت های مجلس دانش آموزی شناسایی نیاز های واقعی دانش آموزان و انتقال آنها به مسئولین است.

نمایندگان مجلس دانش آموزی استان کردستان به عنوان مشاور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان نیز ضمن ارائه گزارش فعالیت های انجام شده و بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود و رساندن پیام دانش آموزان از مناطق مختلف استان به مسئولین امر خواستار فراهم آمدن امکان بازدید و سرکشی از مناطق محروم و کم برخوردار و دیدار با دانش آموزان استان شدند .

گفتنی است در پایان این دیدار با اهدا ء لوح تقدیر از نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی استان کردستان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار