در آستانه فرارسیدن دهه مبارک فجرصورت پذیرفت :

دیدار نمایندگان مجلس دانش آموزی استان با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان

هرمزگان (پانا) - نمایندگان مجلس دانش آموزی استان هرمزگان با حجه الاسلام والمسلمین دکتر ذاکری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۹۰۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار نمایندگان مجلس دانش آموزی استان با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، این دیدار که با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان هرمزگان در دفتر مدیر کل کتابخانه های استان انجام شد، حجت الاسلام و المسلمین دکتر ذاکری ضمن خوش آمدگویی به نمایندگان محترم مجلس دانش آموزی خواستار تعامل بیشتر این افراد که نماینده جمع فرهیختگان جامعه و قشر جوان می باشند خواستار عضویت در کتابخانه های عمومی استان و بهره مند شدن از مزایای این طرح و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در این قشر شد .

وی در ادامه افزود : آموزش و پرورش بازوی اصلی نهاد کتابخانه ها می باشد که ضمن برنامه ریزی دقیق در بروزرسانی و پالایش کتابخانه ها دانش آموزان می توانند در ارائه نظرات نسل جوان و خواست مخاطبین، ما را در این امر یاری نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر اعتمادی رئیس سازمان دانش آموزی استان هم در این دیدار خواستار تعامل حوزه کتابخانه های استان با سازمان دانش آموزی شد و اظهار کرد: در مدارس استان این ظرفیت را داریم که در هر مدرسه دانش آموزان نماینده ای در حوزه کتاب و کتابخانه باشند و بتوانند در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارتقاء سرانه مطالعه به نحوی ایفای نقش نمایند .

گفتنی است در این دیدار نمایندگان مجلس دانش آموزی ضمن تشکر از زمانی که مدیر کل محترم به این افراد داده است نظراتی مفید و سازنده ارائه نموده و خواستار معرفی کتابی در بین دانش آموزان و اهدا جایزه به شرکت کنندگان و برگزیدگان از سوی این نهاد شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار