بهره برداری از25 پروژه آموزشی در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی ، تجهیز و توسعه مدارس اردبیل: در دهه مبارک فجر 25 طرح و پروژه آموزشی در مناطق مختلف این استان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

کد مطلب: ۸۹۰۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از25 پروژه آموزشی در استان اردبیل

حسن محمدی ادیب در آیین افتتاح سالن ورزشی دبیرستان علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان خلخال افزود: این پروژه ها شامل 25 مدرسه در قالب 72 کلاس درسی با زیربنای 12 هزار و 384 متر مربع است که برای اجرا و تکمیل آنها 119 میلیارد و 704 میلیون ریال از منابع اعتباری مختلف هزینه شده است .

او اظهار داشت: همچنین پروژه های آسفالت محوطه 15 مدرسه با 25 هزار متر مربع مساحت و صرف اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال در دهه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بهره برداری می شوند .

معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی ، تجهیز و توسعه مدارس استان گفت: بهره برداری از سیستم گرمایشی استاندارد سازی شده 9 مدرسه با صرف 12 میلیارد و 803 میلیون ریال از جمله طرح های قابل افتتاح اداره کل نوسازی ، تجهیز و توسعه مدارس استان در ایام دهه فجر امسال است .

محمدی ادیب با بیان اینکه تا زمان تکمیل و بهره برداری از پروژه های آموزشی نیمه کاره هیچ پروژه آموزشی جدیدی آغاز نمی شود، افزود: پنج پروژه و طرح آموزشی خلخال از جمله مدرسه شهرک مسکن مهر ، بنیاد برکت خورش رستم ، مدرسه روستای لرد بخش شاهرود ، مدرسه نامجو و هنرستان باهنر از جمله پروژه های نیمه تمام خلخال هستند که اعتبار لازم برای تکمیل آنها تامین و این طرح ها تا پایان امسال تکمیل می شود .

او با بیان اینکه برای عملیات اجرایی احداث سالن ورزشی دبیرستان علی ابن ابیطالب (ع) خلخال در زیربنای 517 متر مربع سه میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده ، اظهار کرد: با افتتاح این پروژه زمینه اجری تمرین و برگزاری مسابقات ورزشی فراهم شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار