افتتاح سالن ورزشی هنرستان " استاد شهریار" ناحیه یک اردبیل

اردبیل (پانا) - با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اردبیل، سالن ورزش استاد شهریار ناحیه یک با زیر بنای 865 متر مربع به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۹۶۷۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح سالن ورزشی هنرستان " استاد شهریار" ناحیه یک اردبیل

در این آیین مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اردبیل گفت: در جریان سال 98، هفت باب فضای آموزشی با 55 کلاس درس و با هزینه بالغ بر 18 میلیارد تومان، به فضاهای آموزشی شهرستان اردبیل اضافه شده است.

دولت لطفی با عنوان اینکه سالن ورزشی هنرستان استاد شهریار ناحیه یک با زیر بنای 865 مترمربع و با هزینه یک میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، افزود: عملیات اجرایی، تعداد 2فضای ورزشی در سطح شهرستان اردبیل نیز رو به اتمام است، که امیدواریم تا روزهای آینده به بره برداری برسد.

او در ادامه با بیان اینکه مناقصه 2 واحد آموزشی در مسکن مهر اردبیل در حال برگزاری است، تصریح کرد: عملیات اجرایی 6 واحد آموزشی نیز با 66 کلاس درس در حال انجام است که تا مهر ماه 99 به آموزش و پرورش استان تحویل داده خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در بخش دیگری از سخنانش به استاندارد سازی تاسیسات حرارتی در سطح استان اشاره کرد و گفت: عملیات استاندارد سازی سیستم های حرارتی در 315 آموزشگاه استان که زیر ساخت استفاده از بخاری های هوشمند و موتورخانه را دارند ، شروع شده است که به زودی به اتمام خواهد رسید.

به گفته لطفی در ابتدای سال تحصیلی جاری تجهیزات آموزشی بالغ بر 1 میلیارد و 760 میلیون تومان به مدارس استان تهیه و ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار