هیچ پروژه نیمه‌تمام آموزشی تا پایان سال آینده در اردبیل باقی نمی‌ماند

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: در صورت تزریق اعتبارات مناسب و کافی انتظار می‌رود تا پایان نیمه اول سال آینده هیچ پروژه نیمه تمام در سطح استان باقی نخواهد ماند.

کد مطلب: ۸۹۰۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
هیچ پروژه نیمه‌تمام آموزشی تا پایان سال آینده در اردبیل باقی نمی‌ماند

احمد ناصری در دیدار با مدیرعامل بانک ملی ایران اظهار داشت: در صورت تزریق اعتبارات مناسب و کافی انتظار می‌رود تا پایان نیمه اول سال آینده هیچ پروژه نیمه تمام در سطح استان باقی نخواهد ماند که این موضوع می‌تواند حل کننده بسیاری از مشکلات در این زمینه باشد .

او بیان کرد : تکمیل و تحویل پروژه‌های نیمه آموزشی از جمله مدارس، سالن‌های ورزشی و سایر مراکز در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم با تعامل‌افزایی و همکاری دستگاه‌های مربوطه این پروژه‌ها در اسرع وقت به اتمام برسد و بتوانیم خدمات‌رسانی مطلوبی به دانش‌آموزان داشته باشیم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: آموزش و پرورش استان اردبیل در بسیاری از عرصه‌های علمی و آموزشی از جمله مسابقات ملی و فراخوان‌های علمی و تربیتی و آزمون‌ها رتبه‌های شاخص کسب کرده و خوشبختانه به یک سطح خوب و قابل قبول در توسعه و بالندگی در ابعاد مختلف رسیده است .

ناصری بیان کرد: هم‌اکنون به عنوان یکی از برنامه‌های اولویت‌دار آموزش و پرورش استان اهمیت به جایگاه معلمان با هدف خدمات‌رسانی مناسب به آنان است تا بتوانیم با ایجاد خدمات رفاهی شاهد رضایتمندی آنان باشیم که در این زمینه همکاری بانک ملی یک مسئله بسیار مهم است .

او تصریح کرد: از دیگر برنامه‌هایی که هم‌اکنون در دستور کار قرار گرفته می‌توان به تجهیز پژوهش‌سراهای مناطق و نواحی 19 گانه استان اشاره کرد که در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است .

محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدر دانی از خدمات‌دهی مناسب آموزش و پرورش در عرصه‌های مختلف خبر داد و بیان کرد : بحث فرهنگی کشور منوط به موضوع محرومیت‌زدایی است که در این زمینه چندین مدرسه در مناطق محروم کشور احداث شده است و کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه نیز از دیگر برنامه‌های این مجموعه بوده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار