چهلمین طنین زنگ انقلاب بر دستان سرمستان دلداده آن در قم نواخته شد

قم (پانا) - با حضور با شکوه دانش آموزان و مسئولین ارشد استان، چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با طنین زنگ انقلاب در اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 قم به صدا در آمد.

کد مطلب: ۸۹۰۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
چهلمین طنین زنگ انقلاب بر دستان سرمستان دلداده آن در قم نواخته شد

پیش از ظهر امروز طنین زنگ انقلاب در سالن ورزشی اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 قم و با حضور بهرام سرمست استاندار، مجتبی ذوالنوری و احمد امیر آّبادی فراهانی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، گلفشان رئیس جمعیت هلال احمر، بهشتی و هاشمی معاونین استانداری، حمیدرضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش، معاونین اداره کل آموزش و پرورش و رؤسای نواحی و مناطق و تشکل های دانش آموزی پیشتازان سازمان دانش آموزی، هلال احمر، انجمن اسلامی دانش آموزان، بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و بسیجیان استان قم به صدا در آمد و بهار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رنگ و بوی جشن و سرور به خود گرفت.

استاندار قم در این مراسم ضمن نثار درود و سلام بر روح پر فتوح بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و توفیق برای دولت تدبیر و امید، دانش آموزان را زیر بنای توسعه کشور دانست و اظهار کرد: فرهنگیان، معلمان و دانش آموزان از سرمایه های هر کشور هستند که می توانند به تداوم و استقلال نظام و پیشرفت و آّبادنی هر کشور کمک نمایند.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاری روی دانش آموزان سرمایه گذاری پایدار است، و ما امروز به سهیم شدن دانش آموزان در توسعه و پیشرفت کشور نیاز داریم و از آنها می خواهیم خود را برای ساخت و توسعه کشور آماده کنند.

سرمت خاطر نشان کرد: شما آینده ساز این مملکت هستید و امیدواریم که بتوانید با مسئولیت پذیری و عشق به میهن اسلامی گام های بلندی را در جهت ارتقاء و جهش کشور بردارید و با مهارت آموزی و به دوش کشیدن تجربه گذشتگان و مجاهدت و کوشش ایران عزیز را به جایگاه رفیع خود برسانید.

مدیر کل آموزش و پرورش نیز در ابتدای این همایش ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر نشاط و پویایی را یکی از ویژگی های بارز نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و از نقش بی بدلیل دانش آموزان و فرهنگیان عزیز در این راستا سخن گفت.

وی رنگ و بوی دهه مبارک فجر را در مدارس ویژه خواند و بیان کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی است که می توانیم به راحتی در بیش از 1000 مدرسه در استان قم جشن های پیروزی انقلاب را برگزار نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار