سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی: ترویج فرهنگ مبتذل غرب ویژگی بارز رژیم پهلوی

بیرجند(پانا)- سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بااعلام این خبرافزود: مصرف زدگی شاه دوستی و ترویج فرهنگ مبتذل غرب سه ویژگی بارز رژیم پهلوی است.

کد مطلب: ۸۹۰۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی: ترویج فرهنگ مبتذل غرب ویژگی بارز رژیم پهلوی

محمد رضا حسنی مقدم سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، صبح امروز در آیین نواختن زنگ انقلاب که به صورت نمادین در آموزشگاه هفتم تیر بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از جوانان مستعد به علت نبود مدرسه و امکانات در رژیم طاغوت از تحصیل باز می ماندند.

او، با بیان این که امروز اقتصاد عرصه نبرد با دشمن است ، تصریح کرد: در این میان نقش دانش آموزان و فرهنگیان سرنوشت ساز و تعیین کننده است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، اضافه کرد: دشمن نمی تواند ملتی آزاده، مستقل و استوار بر اسلام ناب محمدی را تحمل کند از این رو هر روز با توطئه ای این کشور و مردم آنرا مورد تعرض قرار می دهد.

حسنی مقدم از دانش آموزان به عنوان پاسداران و مرزبانان حریم فکر،اندیشه و فرهنگ از صدر انقلاب تا کنون یاد کرد و ادامه داد: تداوم راه شهدا، حرکت بر صراط ولایت، دشمن شناسی ، گوش به فرمان رهبری بودن و تذهیب نفس مهمترین رسالت دانش آموزان در عصر حاضر است

این مقام مسئول در استانداری خراسان جنوبی، یاد آور شد: خودباوری و اتکا به توانایی های جوانان رمز موفقیت در تمام عرصه های اقتصادی فرهنگی،علمی، ورزشی و هنری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار