نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس گیلان

رشت (پانا) -امروز 393 هزار و 47 دانش آموز گیلانی ضمن گرفتن جشن آغاز دهه فجر چهلمین سال انقلاب ، با آرمان های شهدا ، انقلاب ، نظام و رهبر تجدید میثاق کردند.

کد مطلب: ۸۹۰۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس گیلان

زنگ انقلاب ساعت 9 و 33 دقیقه امروز همزمان با ساعت ورود تاریخی امام خمینی به میهن در 12 بهمن سال 57 در 5 هزار و 99 مدرسه گیلان به صدا درآمد.

استاندار در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که در مدرسه دخترانه متوسطه اول آذر بهینای رشت برگزار شد، با بیان اینکه دانش آموزان نقش اثرگذاری در پیشرفت و بالندگی کشورمان دارند، گفت : اگر مهارت های عملی در کنار آموزش های تئوری مورد توجه قرار گیرد مسیر پیشرفت کشورهموارتر می شود.
مصطفی سالاری با اشاره به پیشرفت های کشورمان در 40 سال گذشته افزود : برای تداوم این روند باید نسل جوان انقلابی ، متعهد و متخصص تربیت شوند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این آیین گفت: 40 سال استقامت و ولایت مداری نشانه آزادگی مردم ایران در دفاع از آرمانهای شان است. نادر جهان آرای با بیان یکی از دستاوردهای نظام تعلیم وتربیت خاطرنشان کرد: در حالی که تراکم جمعیت کلاس ها در سال 57 ، 34 نفر بوده، به رغم افزایش جمعیت، تراکم جمعیت به طور میانگین در حال حاضر 18 نفر است. وی در پایان گفت: ویژه برنامه های دهه فجر چهلمین سال انقلاب با هدف ایجاد شور نشاط بین دانش آموزان و فرهنگیان برگزار خواهد شد .

استاندار در ادامه این مراسم ازآثار نقاشی دانش آموزان دبیرستان آذر بهنیا دیدن کرد.

امسال به دلیل مقارن شدن روز 12 بهمن‌ماه با جمعه و تعطیلی مدارس در این روز، گلبانگ انقلاب روز شنبه۱۳بهمن‌ماه در مدارس سراسر کشور طنین‌انداز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار