مدیر آموزش و پرورش رودان در گفت و گو با پانا :

دهه فجر نماد استقلال‌طلبی، همدلی و همبستگی ملت ایران است

هرمزگان(پانا) –مدیر آموزش و پرورش رودان گفت: ایام الله دهه فجر نماد همبستگی، استقلال طلبی، وحدت و یکپارچگی ملت ایران در برابر بیگانگان و استکبار جهانی است.

کد مطلب: ۸۹۰۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر نماد استقلال‌طلبی، همدلی و همبستگی ملت ایران است

نادر صفایی دهبارز در گفت و گو با خبرنگار پانا از هرمزگان گفت: دهه فجر گویای قدرت همبستگی و دلدادگی اقشار مختلف جامعه در برابر جنایات رژیم باطل طاغوت است چراکه ولایتمداری رمز پیروزی نظام اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف است و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در تثبیت جایگاه فعلی نظام اسلامی ایران بین کشورهای جهان ایفا کردند.

وی به تشریح برنامه های دهه فجر اشاره کرد و افزود: ساعت 20 یازده بهمن و شب سالروز ورود امام راحل نورافشانی آسمان شهر در محل آموزش و پرورش به همت سازمان دانش آموزی برگزار شد، در 13 بهمن زنگ انقلاب به صورت نمادین با حضور مسئولین در آموزشگاه شبانه روزی بعثت زده خواهد شد و بطور ویژه با همکاری مسئولین در 40 آموزشگاه به صدا در خواهد آمد و همچنین افتتاح نمایشگاه های انقلاب که با همکاری اتحادیه ی انجمن های مدارس و جشن کودکان انقلاب در سالن پیامبر اعظم(ص) برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش رودان در ادامه عنوان کرد: خاطره گویی انقلاب در صبحگاه ها، گفتمان انقلاب فرهنگیان و دانش آموزان با مسئولین شهرستان که توسط سازمان دانش آموزی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

صفایی دهبارز گفت: در 16 بهمن جشن ستارگان که آئین تجلیل از رتبه های زیر 3هزار کنکور در سه سال اخیر و همچنین رتبه های برتر مدارس متوسطه در سالن شیخ طوسی برگزار می شود و 17 بهمن مانور بزرگ یاوران انقلاب که همایش توانمدی های سازمان دانش آموزی شهرستان رودان است با حضور بیش از 600 نفر از دانش آموزان پیشتاز و مسئولان شهرستان برگزار می شود.

وی عطر افشانی مرقدمطهر شهدا و محفل انس با قرآن درمسجد جامع شهر و حضور حد اکثری دانش آموزان را در مراسم حضرت فاطمه زهرا (س) درروز شهادت ایشان و درنهمین روز دهه فجر را برگزاری یادواره ی شهدا ی رودان را در چهل آموزشگاه یادآور شد.

صفایی دهبارز خاطر نشان کرد: در روز 22بهمن دانش آموزان شهرستان رودان همراه با سایر نهادهای جامعه در این راهپیمایی عظیم حضور پیدا خواهند کرد.

خبرنگار: زهرا حاجی زاده/انتشار دهنده: قاسم نگاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار