کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش رودان در گفت و گو با پانا:

تربیت بدنی پایه و اساس پیشرفت در جامعۀ است

هرمزگان( پانا ) - کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش رودان گفت: پیشرفت با نداشتن بدنی سالم و جامعه ای سالم پدید نمی آید بلکه پایه و اساس پیشرفت در جامعه تربیت بدنی می باشد.

کد مطلب: ۸۸۷۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تربیت بدنی پایه و اساس پیشرفت در جامعۀ است

علی اکبر محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار پانا از هرمزگان گفت: تربیت‌بدنی نوعی تربیت است که به‌ وسیله فعالیت های بدنی وجود انسان را مورد تربیت قرار می دهد و ما برای شناساندن تربیت بدنی به اولیا بروشور ها و کتاب هایی را به آنها داده ایم و برای مدارس دوره ابتدایی کتابچه هایی ارائه کرده ایم تا با استفاده از آنها مربیان اطلاعات کافی داشته باشند، که چه فعالیت هایی را آموزش دهند و از سال 1389 وزارت آموزش و پرورش نیروهای بیشتری را در جهت انجام این کار استخدام کرده است.

وی افزود: برای اهمیت بیشتر تربیت بدنی، همایش هایی از جمله پیاده روی به مناسبت های مختلف با هماهنگی بخش پرورشی اداره آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان شهرستان رودان برگزار خواهد شد.

کانون حرکات اصلاحی و راست قامتی در رودان افتتاح شد

محمودزاده عنوان کرد: حیات پویا برنامه دیگر ماست، تربیت بدنی آموزش و پرورش از کمترین امکانات بهترین استفاده را می کند و با توجه به اینکه شرایط نامساعد مالی، امکان تجهیز کردن همه مدارس به وسایل ورزشی وجود ندارد اما طرح حیاط پویا در 80 درصد مدارس اجرا شده است و مدیران و مربیان طبق کتابچه راهنما که در اختیار آنها قرار داده شده فعالیت های خود را به صورت مستند هفتگی برای ما ارسال می کنند و نیز کانون حرکات اصلاحی و راست قامتی در محل سالن نشاط رودان افتتاح و جهت اصلاح ناهنجاری های بدنی دانش آموزان آغار بکار کرد.

کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش رودان گفت: پایه و اساس پیشرفت در جامعۀ تربیت بدنی است و اگر ما فاقد بدن سالم و جامعه ای سالم باشیم، امکان پیشرفت نخواهیم داشت.

محمودزاده خاطر نشان کرد: جا دارد از مدیریت و معاونت پرورشی آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان و شهرداری رودان و تمامی ارگان ها و اداراتی که با بخش تربیت بدنی همکاری داشتند و همیشه حامی این بخش در تمامی برنامه ها بوده اند تشکر و قدر دانی کنم.

خبرنگار: فاطمه جاودان/ انتشار دهنده: قاسم نگاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار