مسئول سازمان دانش آموزی رودان:

مانور یاوران انقلاب 17 بهمن ماه در رودان برگزار می شود

مسئول سازمان دانش آموزی رودان از برگزاری مانور یاوران انقلاب با حضور دانش آموزان پیشتاز دختر در 17بهمن ماه 97 در آموزشگاه فدک این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۸۹۱۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مانور یاوران انقلاب 17 بهمن ماه در رودان برگزار می شود

محمد داوری در گفت و گو با خبرنگار پانا از هرمزگان گفت: ایجاد این تشکل مشارکت در رشد نوجوانان و جوانان برای کشف استعدادهای جسمی، فکری و معنوی خود به عنوان افراد و شهروندان وظیفه شناس می باشد و همچنین ارتقاء سطح اطلاعات، مهارت های فنی، علمی، اجتماعی، ورزشی و ایجاد زمینه مناسب برای فعالیت های تشکیلاتی اعضاء می باشد.

وی افزود: این مانور با حضور دانش آموزان(پیشتازان دختر) مدارس با هدف توانمند کردن اعضا برای بهتر زندگی کردن در طبیعت و باهم زیستن، به منظور تقویت هرچه بیشتر قابلیت های فردی و گروهی جهت حضور مفید و موثر در اجتماع هست، که در آموزشگاه نمونه دولتی فدک رودان برگزار می شود.

مسئول سازمان دانش آموزی رودان عنوان کرد: اعضای سازمان دانش آموزی در گروه های خود در مدرسه تحت نظارت مربیان این سازمان آموزش های مهارتی و معرفتی را می آموزند تا به عنوان مدیران فردای نظام اسلامی ایران تربیت شوند.

داوری خاطر نشان کرد: برگزاری مانور یاوران انقلاب با هدف میثاق با امام(ره) و شهدا و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری در راستای حفظ شأنیت نظام تلاش می کنند.

خبرنگار و انتشاردهنده: قاسم نگاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار