اولین روزنامه منطقه کاشان مجوز انتشار گرفت

کاشان (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از تغییر سری انتشار هفته نامه سراج به عنوان اولین روزنامه منطقه فرهنگی کاشان خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۹۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
اولین روزنامه منطقه کاشان  مجوز  انتشار گرفت

میثم نمکی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: نشریه و رسانه میتواند بازتاب مسائل و دغدغه های مردم باشد و مطالعه آن اندوخته علمی شهروندان را بالا ببرد .

وی تصریح کرد: یکی از نیازهای جامعه،انتشار تولیدات پر محتوا برای بهره مندی از اخبار و گزارش هایی است که کاستی های منطقه را شناسایی کرده و بازوی رفع موانع و مشکلات مردم و مسوولان شود .

وی تاکید کرد:امیدواریم روزنامه در سبد خانواده های کاشانی قرار گیرد و مردم، مطالعه روزنامه را یکی از برنامه های اصلی زندگی خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: روزنامه، گنجینه فرهنگی بزرگی است و امیدواریم در فرصت پیش آمده حفظ و ترویج برنامه های فرهنگی و پرداختن به میراث گذشته علم و ادب و معرفی پیشینیان میتواند تاریخ گوهربار کاشان را نمایان کند .

نمکی با توصیه به عوامل روزنامه سراج از آنها خواست تا فعالیت های رو به رشد خود را ادامه داده و از صاحب نظران استفاده کرده و در سیر تدریجی موفقیت خود بکوشند و با بالا بردن سواد رسانه ای خود در صف برترین روزنامه ها قرار بگیرید .

به گزارش پانا، نشریه سراج از سال 1391 به صورت دو هفته نامه و هفته نامه در گستره شهرستان کاشان به مدیر مسوولی سید محمد ساداتی نژاد منتشر شده است و در تاریخ 24 دیماه گذشته با شماره 22531 مجوز انتشار به ترتیب روزنامه گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار