چهار طرح بهداشتی و درمانی در کاشان به بهره برداری رسید

کاشان ( پانا) - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان گفت: سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چهار طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۸۹۰۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
چهار طرح بهداشتی و درمانی در کاشان به بهره برداری رسید

ابراهیم کوچکی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه از جمله طرح هایی است که با زیربنای هشت هزار و 500 مترمربع و صرف 125 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و منابع داخلی به اجرا درآمد و می تواند روزانه خدمات سرپایی به بیش از 2000 نفر بیمار ارائه دهد.

وی افزود: کلینیک دانشکده دندانپزشکی نیز با زیربنای دو هزار و 500 مترمربع و 55 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی و داخلی از دیگر طرح هایی است که راه اندازی شد و دارای جنبه آموزشی، درمانی دارد و خدمات درمانی به مردم با تعرفه دولتی ارائه می شود.

وی تصریح کرد: مجتمع آموزشی و پژوهشی زنده یاد فرقانی با زیربنای سه هزار و 200 مترمربع با اعتبار 60 میلیارد ریالی از محل منابع ملی، داخلی و مشارکت خانواده خیر سلامت زنده یاد دکتر زهرا فرقانی در چهار طبقه تجهیز و اجرا شده است .

وی با معرفی مشخصات این طرح گفت: طبقه همکف این مجموعه دارای چهار واحد آزمایشگاه تحقیقات سلولی، ملکولی، بیوتکنولوژی کاربردی و علوم دارویی، مرکز رشد فناوری سلامت و کلاس های تحصیلات تکمیلی و طبقه سوم با کاربری مرکز آموزش مهارت بالینی(بیمارستان مجازی) است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان افزود: خوابگاه دانشجویی محتشم کاشانی از دیگر طرح های این داشگاه است که 250 نفر ظرفیت دارد و با زیربنای چهار هزار و 250 مترمربع و اعتبار ملی 63 میلیارد ریال ساخته شد .
کوچکی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان با پنج دانشکده پزشکی، پرستاری، بهداشت، پیراپزشکی، دندانپزشکی و شعبه پردیس (بین‌الملل)، خدمات آموزشی، پژوهشی، تشخیصی، بهداشتی و درمانی و بالینی را به شهروندان شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل و شهرستانهای همجوار دلیجان، محلات، خمین، گلپایگان و نائین ارائه می‌کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار