معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی:

بخاری های نفتی مدارس خراسان شمالی زودتر از موعد برچیده شد

تهران (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: بخاری های نفتی مدارس خراسان شمالی زودتر از موعد برچیده شد.

لینک کوتاه کپی شد
بخاری های نفتی مدارس خراسان شمالی زودتر از موعد برچیده شد

به گزارش مهر، رضا رجب زاده در نشستی با محوریت اطلاع رسانی نهضت برچیدن بخاری های نفتی از مدارس خراسان شمالی، اظهار کرد: رسانه ها این حرکت جهادی را که زودتر از زمان تعیین شده توسط استاندار به اتمام رسید، به درستی اطلاع رسانی کنند.

رجب زاده افزود: برچیدن بخاری های نفتی از مدارس استان به ویژه در مناطق روستایی، توسط استاندار به عنوان یک اولویت مطرح و بازه زمانی یک ماهه برای اتمام آن تعیین شد که امروز اعلام می کنم این کار زودتر از زمان تعیین شده با کار گروهی انجام شده به پایان رسید.

وی تصریح کرد: در فرآیند انجام کار هماهنگی های فراوانی بین مسئولان استان ایجاد شد و در پایان یک هزار و ۳۷۸ بخاری نفتی از مدارس خراسان شمالی جمع آوری و بخاری های گازسوز استاندارد، جایگزین شد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: بروز آتش سوزی در مدارس در نقاط مختلف کشور موجب اندوه و ناراحتی تمام مردم می شود و این اقدام جهادی استان سبب کاهش نگرانی مجموعه آموزش و پرورش و اولیا دانش آموزان شد و دیگر مشکلات نیز باید متناسب با ظرفیت ها و اولویت های استان حل شود.

رجب زاده افزود: وظیفه دولت خدمت رسانی به مردم است اما باید توجه داشته باشیم این اقدام در بازه زمانی کوتاه و در جغرافیای استان انجام شد که باید به خوبی به سمع و نظر مردم رسانده شود تا علاوه بر ایجاد بارقه های امید در دل مردم، الگویی برای دیگر دستگاه ها در انجام پروژه ها باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار