حذف کلیه بخاری‌های نفتی مدارس شهرستان رشتخوار

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار از حذف کلیه بخاری‌های نفتی مدارس و مراکز وابسته به آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۵۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
حذف کلیه بخاری‌های نفتی مدارس شهرستان رشتخوار

محمد قاسم پور گفت: در چهار سال گذشته بیش از ۵۰ مدرسه از سیستم گرمایشی استاندارد رادیاتوری برخوردار شده اند و با توجه به اینکه تعداد معدودی از مدارس دارای بخاری نفتی هستند اقدامات لازم انجام شده که تا مهر امسال و تا شروع مدارس در سال ۱۳۹۸ تمامی بخاریهای نفتی موجود از مدارس جمع آوری و سیستم گرمایشی استاندارد جایگزین شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان افزود:در طول چهار سال اخیر با مشارکت خیرین مدرسه ساز و اعتبار بخش دولتی بیش از پنجاه پروژه در شهرستان شروع کرده ایم که اغلب به بهره برداری رسیده اند و یا در آستانه بهره برداری می باشند که تمامی این مدارس و فضاها به سیستم گرمایشی و سرمایشی استاندارد مجهز شده اند.

قاسم پور در خصوص مدارس دو و سه کلاسه هم گفت: پیگیری شده است علاوه بر مدارس پرجمعیت، مدارس کوچکتر حتی مدارس دو و سه کلاسه هم به سیستم گرمایشی استاندارد تجهیز شوند و با برنامه ریزی های انجام شده تا اول مهر ۱۳۹۸ هیچ بخاری نفتی در مدارس شهرستان نخواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار