239 کلاس درس جهرم، نیازمند سیستم گرمایشی استاندارد

جهرم (پانا) – مدیر اداره آموزش و پرورش جهرم ضمن تسلیت و ابراز اندوه به خانواده های دانش آموزان آسیب دیده سیستان و بلوچستان، خواستار راه اندازی یک نهضت جهادی توسط خیران برای استانداردسازی سیستم گرمایشی در مدارس کشور و به ویژه جهرم به منظور جلوگیری از تکرار حوادث مدارس دوردزن، شین آباد و زاهدان شد و افزود: مردم ایران دیگر تحمل به سوگ نشستن عزیزان و فرزندانش را ندارند.

کد مطلب: ۸۸۳۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
239 کلاس درس جهرم، نیازمند سیستم گرمایشی استاندارد

عبداله نورزاد، در گفت و گو با پانا ادامه داد: از تعداد 320 آموزشگاه موجود در جهرم 68 آموزشگاه فاقد سیستم گرمایشی استاندارد است که این تعداد معادل 239 کلاس درس است.

او با اشاره به اینکه تعداد کلاسهای درس موجود در جهرم یک هزار و 121 کلاس است ادامه داد: در واقع دانش‌آموزان یک چهارم از این کلاس‌های درس، در معرض خطر و بروز حادثه هستند.

وی برپایی یک نهضت مردمی را برای رفع این مشکل ضروری دانست و با استناد به تاکیدها و تذکرهای امام جمعه جهرم حجت اسلام و المسلمین مدبر، از مردم و خیران شهرستان جهرم برای پیوستن به نهضت تجهیز مدارس به سیستم های گرمایشی استاندارد در مناطق محروم دعوت کرد.

او افزود: آموزش و پرورش جهرم با انگیزه ای جدی قصد دارد تا چشم های ترسیده و دلهای لرزان دانش آموزان را به لب های خندان مبدل کند و در این راه به کمک تمام مردم شریف شهرستان جهرم نیاز دارد.

در جهرم 542 کلاس آموزش ابتدایی، 279 کلاس متوسطه اول، 300 کلاس متوسطه دوم برپاست.

مدیر آموزش و پرورش جهرم، با تشکر از حضور همه جانبه خیران، مجمع خیرین مدرسه یار را به عنوان نماینده آموزش و پرورش در پیگیری این نهضت جهادی معرفی کرد و از تمام مردم شریف شهرستان جهرم خواست تا حضوری حماسه ای در ریشه‌کن شدن این دست حوادث دلخراش شد.

وی گفت: خیران میتوانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌‌ ۰۱۱۱۱۲۲۹۶۴۰۰۲ نزد بانک ملی و یا به شماره کارت ملی ۳۸۸۸-۹۹۹۰-۹۹۱۸-۶۰۳۷ و شماره حساب ‏۵۹۶۴۸۹۹ و شماره کارت ‏۶۲۷۴-۱۲۱۹-۴۰۰۳-۱۰۲۴ نزد بانک اقتصاد نوین به نام مجمع خیرین مدرسه یار واریز نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار