رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبر داد:

برگزاری دوره مدیریت برنامه های یاوران نماز در آذربایجان غربی

ارومیه (پانا)- رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آذربایجان غربی از برگزاری دوره مدیریت برنامه های یاوران نماز (طرح مبین) برای 160 نفر از مدیران دوره متوسطه اول و دوم استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۹۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره مدیریت برنامه های یاوران نماز در آذربایجان غربی

«طاهر اسدپور» در این خصوص اظهار کرد: دوره مدیریت برنامه های یاوران نماز (طرح مبین) به مدت 16 ساعت برای 160 نفر از مدیران دوره متوسطه اول و دوم استان آذربایجان غربی با حضور اساتید مجرب مرکز تخصصی نماز قم به صورت قطبی به مدت دو روز در مرکز استان به میزبانی ناحیه 2 ارومیه، جنوب استان به میزبانی شهرستان میاندوآب و شمال استان به میزبانی شهرستان خوی برگزار شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان افزود: در این دوره در خصوص مباحث عملی نماز، راهکارهای دعوت دانش آموزان به نماز، پاسخگویی به شبهات دانش آموزان و ... بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه «طرح مبین با مشارکت ستاد اقامه نماز و وزارت آموزش و پرورش در حال اجراست» اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح این است که مدیران مدارس در خصوص وضعیت اقامه نماز مهارت‌های لازم را فرا بگیرند و هدف ما ارتقای مهارت‌های مدیران مدارس در خصوص شیوه مدیریت اقامه نماز در مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار