همزمان با ایام الله دهه فجر؛

برگزاری " جشنواره حفظ قرآن کریم " در ارومیه

ارومیه (پانا)- رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت:همزمان با ایام الله دهه فجر، " جشنواره حفظ قرآن کریم " در ارومیه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۸۸۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری " جشنواره حفظ قرآن کریم " در ارومیه

سجاد جعفرزاده رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر جشنواره " حفظ قرآن کریم" با شرکت حافظان برتراستان درمحل تالار مهدیه ارومیه برگزار می‌شود.

سجاد جعفرزاده افزود: در جشنواره " حفظ قرآن کریم" ۳۰۰ نفر از حافظان برتر استان در رشته‌های ۳ جزء، ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم، در دو سطح شهرستانی و استانی به مدت دو روز در تاریخ ۱۷ و ۱۸ ماه جاری با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: این جشنواره در ۲ رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برای خواهران و برادران بصورت مجزا برگزار خواهد شد که در پایان جشنواره به ۳ نفر برتر از هر رشته هدایای نقدی و لوح تقدیر تقدیم خواهد گردید.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، از برگزاری جشنواره " استعداد‌های قرآنی " در حوزه قرائت نیز خبر داد و اظهار کرد: در قالب این جشنواره ۴۰ محفل دانش‌آموزی انس با قرآن برگزار خواهد شد و در پایان افراد مستعد شناسایی و به رده‌های بالاتر ارتقا خواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار