جلسه بررسی مشکلات آموزشی مدارس شهرستان سلماس برگزار شد

ارومیه (پانا)- جلسه بررسی مشکلات آموزشی مدارس سلماس با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در جمع مدیران مدارس دوره اول و دوم متوسطه برگزار شد .

کد مطلب: ۸۸۹۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه بررسی مشکلات آموزشی مدارس شهرستان سلماس برگزار شد

" مهین منافی " معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان در جلسه مدیران متوسطه اول و دوم مدارس سلماس گفت : مدیران متعالی باید ویژگی هایی داشته باشند که منجر به کیفیت بخشی در فعالیت آموزشی باشد و این ویژگی ها باید مطابق با برنامه های اجرایی سند تحول بوده و یک مدیر باید به تعهدات خود پایبند باشد تا وفاداری و احترام کارکنان را جلب نماید .

" منافی " دومین ویژگی را قاطعیت در تصمیم گیری عنوان نمود و اظهار داشت : در تصمیم گیری اساسی قاطع عمل کنند تا اعتقاد و باور کارکنان به تصمیمات اخذ شده جلب شود .

وی تاکید کرد : مدیران متعالی ، از تجربیات مدیران موفق استفاده و ضمن حرکت در مسیر موفقیت فعلی نگاهی به نحوه مدیریت مدیران موفق داشته باشند .

این مقام مسئول تصریح نمود : مدیران متعالی ضمن جستجوگر بودن به دنبال کشف مشکلات بوده و با حداکثر توان خود امکان یادگیری و کسب مهارت ، دانش را افزایش داده و مدیریت عقلانی و منطبق بردانش و تجربه داشته باشند تا تجربیات و دانسته های خود را به افراد ذینفع انتقال دهند .

" منافی " در ادامه بیان کرد : اگر مدیر مهارت ناکافی ، بی ملاحظگی ، مخفی کاری ، کم حرفی در ویژگی های مدیریتی داشته باشد به تیم آسیب خواهد زد لذا مدیران موفق بدنبال فرصتهای خوب هستند ، تصمیم ساز هستند ، تحصیلات مرتبط با حوزه مدیریت خود دارند ، بیشتر فکر می کنند ، بهتر برنامه ریزی می کنند ، به اندازه مجاز محتاط هستند ، افراط و تفریط نمی کنند ، ارتباط اجتماعی قابل قبول دارند ، به پرسنل خود توجه خاص دارند و البته بروز هستند .

معاون مدیرکل از مدیران متوسطه اول و دوم خواست توجه ویژه به فعالیتهای کیفیت بخشی داشته باشند ، طبق برنامه تعالی برنامه عملیاتی خود را تنظیم نموده و چرخش های تحول بنیادین را مد نظر داشته باشند

" منافی " توجه ویژه به اولویت درخواستی تجهیزات هنرستانها و آزمایشگاهی را در رأس امور معاونت متوسطه اداره کل عنوان کرد و گفت : اجرای طرحهای "مدرسه ویژه" یا "بوم و ایران مهارت" جدی تر پی گیری شوند تا مدارس ، از نهاد آموزشی به نهادی فرهنگی - اجتماعی و مولد سرمایه انسانی چرخش یابند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار