رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی: استقلال مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است

تبریز ( پانا) - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی عزت و استقلال ملت ایران را مهمترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۸۹۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی: استقلال مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است

حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده در دومین روز گردهمایی شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، مدیران و روسای آموزش وپرورش نواحی و مناطق استان در محل باشگاه فرهنگیان تبریز، با بیان این که چهار خصلت تقوی الهی، علم، خدمت به بندگان و جهاد در راه خدا را هر انسانی داشته باشد نزد خدا و مردم با ارزش است، گفت:" معلمان ادامه دهنده راه انبیاء هستند و عزت و کرامت ان ها باید حفظ شود".

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: " در طول این 40 سال که از عمر با برکت انقلای اسلامی ایران می گذرد، ملت ایران همواره در حال جهادبودند و بحران های بزرگی را با استفاده از رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب با موفقیت پشت سر گذاشتند".

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران، مردم هستند، افزود:" دشمن در این مدت 40 ساله با ترور شخصیت های مهم، جنگ تحمیلی و گاه با قومیت گرایی و انواع دیگر ترفندها سعی در متزلزل کردن انقلاب داشت که با هوشیاری مردم ایران هرگز نتوانست به آرزوی خود برسد و نخواهد رسید".

تقی زاده ادامه داد: " وقتی دشمن با انواع ترفند ها نتوانست به اهداف خود برسد مجبور به استفاده از جنگ تمام عیار تحریم اقتصادی شده است که اهدافی جز ناامید کردم ملت ایران از اینده انقلاب و جدایی بین دولت و ملت ندارد ".

وی گفت": " انقلاب اسلامی ایران ثمره سال ها مجاهدت امام راحل و خون شهیدان است و ما باید این میراث گران بها را پاسداری کنیم و با تکیه بر خدا و بدون در نظر گرفتن منافع شخصی از آن حفاظت کنیم".

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران را استقلال عنوان کرد و گفت: " وقتی کشوری استقلال دارد ملت آن از عزت و احترام برخوردار هستند و در سایه این استقلال است ک هامروز به موفقیت ها بزرگی دست یافته ایم".

تقی زاداه ادامه داد: "آزادی بیان، و مردم سالاری دینی از دیگر دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران هستند".

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار