همایش "راویان انقلاب در مدارس نیشابور" برگزار شد

نیشابور (پانا ) - همایش راویان انقلاب با حضور افراد برجسته و علمی شهرستان در جهت تبیین و گرد آوری دستاوردهای انقلاب در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل سالن اجتماعات موزه آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۹۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
همایش "راویان انقلاب در مدارس نیشابور" برگزار شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تاکید بر عملکرد کیفی و کارآمدی در حوزه های مختلف، گفت: راویان انقلاب، کسانی هستند که در مدارس حاضر می شوند و با دوری از سیاه نمایی به سوالات دانش آموزان پاسخ داده و دستاوردهای کلی و همچنین مسیر اهداف و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تشریح می کنند.

حسین مهرابادی افزود: موضوعات مربوط به آرمان های امام و شهداء، مبانی قانون اساسی و حفظ ولایت فقیه به عنوان ستون انقلاب از جمله اهداف این گروه است.

وی خاطر نشان کرد: این کارگروه با 75 نفر عضو در بخش های مختلف علمی و فرهنگی، قرانی و مبانی دینی و انقلابی ورود خواهند کرد و آگاهی بخشی کامل به دانش آموزان ارائه خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اشاره به رشد چشمگیر کاهش نرخ بی سوادی در نیشابور گفت: در زمینه نرخ باسوادی در سال جاری به بالای 95 رسیده ایم، در قسمت مسابقات نانو مقام دوم جهان را کسب کرده ایم و با برنامه ریزی های انجام شده امید به زندگی از 55 سال به 76 سال رشده یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار