راویان انقلاب در مدارس مازندران

خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از حضور راویان انقلاب در ایام دهه‌ فجر در مدارس استان جهت روایت‌گری حوادث انقلاب خبر داد.

کد مطلب: ۳۰۸۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به نقل از گزارش خبرگزاری فارس، محمد شعبانی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ دهه‌ فجر ویژه دانش‌آموزان در اردوگاه شهدای دانش‌آموزی بادله میان‌دورود، اظهار کرد: زنگ انقلاب نیز روز 12 بهمن راس ساعت 9:33 به‌صورت نمادین در مدرسه عصمت بلوار کشاورز ساری نواخته می‌شود و در حاشیه این مراسم برنامه‌های مختلفی داریم .
وی با اشاره به اینکه گروه سرود دانش‌آموزان به فرودگاه ساری برای برگزاری مراسم حضور امام در فرودگاه اعزام می‌شوند، افزود: در روز راهپیمایی 22 بهمن حدود 500 نفر از دانش‌آموزان ناحیه یک ساری با توجه به شرایط اجتماعی، سیاسی و فرهنگی سرودی را همخوانی می‌کنند .
شعبانی با بیان اینکه بحث راویان انقلاب در سطح مدارس مازندران اجرا می‌شود، تصریح کرد: یادواره شهدای دانش‌آموزی، جشنواره رادیو و صدای دانش‌آموز و جشنواره پخت غذاهای سنتی از دیگر برنامه‌های ما به‌مناسبت دهه‌ فجر محسوب می‌شود .
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری بزرگ‌ترین دوره آموزش توانمندسازی مربیان و مشاوران از 29 دی ماه امسال در مازندران، اظهار کرد: در این دوره آموزشی مربیان و مشاوران استان با فرهنگ سازمانی، نقش رسانه در تربیت، آسیب‌شناسی فضای مجازی و تکنیک‌های جدید مشاوره‌ای آشنا می‌شوند .
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: دوره آموزش توانمندسازی مربیان و مشاوران استان روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه هر هفته از 29 دی تا 30 بهمن ماه امسال در شهرهای بهشهر، ناحیه یک ساری، قائم‌شهر، بابل، آمل و تنکابن در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار