حل مشکلات مردم معیار سنجش مدیران است

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل: حل مشکلات مردم و تسریع در روند امور اداری مردم مهم ترین معیار برای سنجش لیاقت مدیران دستگاه های اجرایی است.

کد مطلب: ۸۸۹۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
حل مشکلات مردم معیار سنجش مدیران است

اکبر بهنام جو در جلسه کارگروه اشتغال استان تصریح کرد: وظیفه مسوولان و مدیران خدمتگزاری مردم بوده و در این خصوص باید بروکراسی ها را کاهش دهند .

او با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای رفع مشکل سرمایه گذاران و اختصاص تسهیلات به طرح های اشتغال در استان خواستار اطلاع رسانی این فعالیت ها به مردم شد .

استاندار اردبیل با اشاره به تلاش های دشمنان و شبکه های مجازی منافق در راستای بدبین کردن مردم به مسوولان اظهار داشت: مدیران نیز در این خصوص باید با اطلاع رسانی شفاف از اقدامات و خدمات دولت روشنگری های لازم را به عمل آورند .

بهنام جو گفت : فعال کردن طرح های راکد در بخش های مختلف کشاورزی و صنعت در استان ، اختصاص تسهیلات به طرح های تولیدی و صنعتی اشتغالزا ، واگذاری کشت و صنعت مغان، ادامه اجرای عملیات پروژه راه آهن اردبیل و تلاش برای رونق بخشی به اقتصاد شهرستان های محروم استان از جمله اقداماتی است که مردم باید از روند اجرای آن باخبر شوند .

او ادامه داد : مسوولان و مدیران استان با وجود تمام مشکلات و محدودیت های اقتصادی ناشی ازتحریم فعالیت های خوبی انجام داده اند که لازم است این دستاوردها را همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مردم اطلاع رسانی کنند .

استاندار اردبیل حرکت جمعی برای رفع مشکلات مردم و استان را ضروری دانست و گفت: ملت ما همیشه در روزهای سخت با همکاری توانسته اند مشکلات بزرگ را از سر راه بردارند .

در این جلسه روند پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و اشتغال پایدار روستایی مورد بررسی قرار گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار