تصویب بیش از 620 میلیارد تومان تسهیلات برای صنایع استان اردبیل

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل در دیدار با مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور از تصویب بیش از 620 میلیارد تومان تسهیلات برای صنایع استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۰۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تصویب بیش از 620 میلیارد تومان تسهیلات برای صنایع استان اردبیل

اکبربهنام استاندار اردبیل جو با ابراز رضایت از فعالیت های این بانک در استان اردبیل گفت:در این جلسه ضمن بررسی راهکارهای حل مشکلات صنایع استان مقرر شد تا این بانک در طرح های جدید سرمایه گذاری استان مشارکت کند.
او با اشاره به راه اندازی مجدد کارخانه نئوپان خلخال گفت: 50 میلیارد تومان تسهیلات با سود 11 درصد برای توسعه این کارخانه از محل منابع صندوق توسعه ملی به تصویب رسیدکه با پرداخت این تسهیلات علاوه بر ایجاد بیش از 200 فرصت شغلی جدید، شاهد رونق بیش از پیش این کارخانه خواهیم بود.

استاندار اردبیل از پرداخت 100 میلیارد تومان به طرح پتروشیمی آرتا انرژی و 45 میلیارد تومان به کارخانه آرتا پلاست از سوی بانک صنعت و معدن خبر داد و افزود: در این جلسه تسهیلات سرمایه در گردش کارخانه فولاد سپهر سبلان به مبلغ 15 میلیارد تومان‌، سرمایه در گردش کارخانه آرتاویل تایر به مبلغ 110 میلیارد تومان وپرداخت 300 میلیارد تومان به طرح فرو سلیس خلخال با اشتغال‌زایی برای بیش از 500 نفر مورد موافقت قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار