امام جمعه همدان:

فقر زاییده سوء تدبیر است

همدان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تأکید بر لزوم مطالعه تاریخ گذشتگان، آن را سرشار از درس‌های آموزنده و مایه عبرت آیندگان بیان کرد.

کد مطلب: ۸۸۸۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
فقر زاییده سوء تدبیر است

آیت الله غیاث الدین طه محمدی عنوان کرد: یکی از بهترین رشته های علمی، علم تاریخ است که با نگاه به آن می توان درس های مهمی گرفت.
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری داشتن تقوا را یکی از الزامات افراد مؤمن دانست و تصریح کرد: اگر حواسمان نباشد و تقوای الهی پیشه نکنیم خسارات جبران ناپذیری شامل حالمان می شود و بالعکس با تقوا می توانیم به بالاترین درجات برسیم.
او ضمن اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امسال در حالی چهلمین سال انقلاب را جشن می گیریم که در این چهاردهه خطرهای بزرگی از سر این ملت عبور کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان این که اگر انسان دشمن نداشته باشد به هیچ جا نمی رسد ادامه داد: اگر بتوان از این شرایط به بهترین وجه استفاده کرد موفقیت هایی نصیبمان خواهد شد که می توان به پیروزی های چشم گیر ملت ایران که به خاطر محدودیت ها ایجاد شدند، اشاره کرد.
او خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران با هم همدل و همراه هستند و هیچ کسی را نمی بینید که ساز خودش را بزند.
آیت الله طه محمدی تأکید کرد: امروز با وجود انقلاب اسلامی اکثر روستاهای ما از نعمت گاز و برق برخوردار هستند بنابراین واجب است که این افتخارات را یاد کنیم و مردم را از این دستاوردها آگاه کنیم.
امام جمعه همدان گفت: نیازهای مردم فقط مسائل مادی نیست و علاوه بر آبادانی شهرها و محله ها باید افراد را طوری تربیت کنیم که در دینداری و معنویت نیز کمبودی نداشته باشند.
او ضمن قدردانی از عملکرد قوه قضاییه در برخورد با مفسدان تصریح کرد: کسانی که وسایل مورد نیاز مردم را احتکار می کنند چه طور می توانند در قیامت جواب گوی مردم ستم دیده باشند.
آیت الله محمدی با بیان این که رهبری همیشه به فکر مردم بوده و هستند اظهار داشت: حضرت آقا در دیدار اخیر خطاب به مسئولان فرمودند که بنده از وضعیت مردم با خبر هستم و باید به معیشت مردم رسیدگی شود.
نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان خاطر نشان کرد: فقر زاییده سوء تدبیر است لذا کسانی که مدیریت بلد نیستند باید کنار روند و بودنشان به هیچ وجه جایز نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار