فرماندار ملارد تاکید کرد: ضرورت استفاده از صنایع پاک واجرا کردن لایحه هوای پاک از سوی دولت و مجلس

ملارد( پانا) - فرماندار شهرستان ملارد در مراسم هفته هوای پاک توجه به منافع ملی و اصول علمی در حوزه محیط زیست را از سرمایه‌های آیندگان دانست که باید برای حفظ و حراست از آنها تلاش نمائیم.

کد مطلب: ۸۸۷۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ملارد تاکید کرد: ضرورت استفاده از صنایع پاک واجرا کردن لایحه هوای پاک از سوی دولت و مجلس

توکلی کجانی اظهار کرد : در سیاست های دولت تدبیر و امید به موضوعاتی از جمله ، حقوق شهروندی، هوای پاک و پیوست های زیست محیطی توجه شده که آنان را در سال های اخیر مشاهده می‌کنیم.

او در ادامه جلوگیری از آسیب دیدن سلامت مردم و استفاده از صنایع پاک و لایحه هوای پاک از سوی دولت و مجلس را یادآور شد و گفت : مجموعه مدیریت شهرستان ملارد از صنایع پاک حمایت کرده و به دنبال حفظ و تحقق بخشیدن به آب و هوای غرب استان تهران که زبانزد است هستیم.

فرماندار ملارد در بخش دیگری از سخنان خود به آثار مثبت برجام و بدعهدی دشمنان مخصوصا آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: مردم ایران مانند همیشه با اقتدار و همدلی و حفظ فضای امید می‌توانند از این برهه با سربلندی عبور کنند.

توکلی کجانی تلاش و دلسوزی برخی شرکتها علیرغم کمبودها و تنگناهای اقتصادی با توجه به اصل اقتصاد مقاومتی برای منافع ملی تلاش می‌کنند تشکر نمود و تعامل جهانی در سیاستهای اقتصاد کلان را با توجه به حمایت از سرمایه های درونی کشور غیر قابل چشم‌پوشی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار