فرماندار ملارد : روابط عمومی‌ها علاوه بر اطلاع‌رسانی خدمات، باید با مردم ارتباط دوسویه داشته باشند

ملارد (پانا) - فرماندار ملارد درنخستین نشست مجمع روابط عمومی های شهرستان گفت : شفاف سازی و امید بخشی به مردم از وظایف کلیدی روابط عمومی ها است.

کد مطلب: ۸۸۸۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ملارد : روابط عمومی‌ها علاوه بر اطلاع‌رسانی خدمات، باید با مردم  ارتباط دوسویه داشته باشند

توکلی کجانی در این رابطه افزود: حوزه کاری روابط عمومی‌ها بسیار گسترده است و باید با نوآوری و دلسوزی، خدمات را شفاف، دقیق به سمع ونظر مردم برسانند.

او در ادامه با بیان اینکه روابط عمومی اگر عملکرد خوبی نداشته باشد می تواند در روند عملکرد دستگاه خلل وارد کند اظهارکرد: روابط عمومی‌ها باید در فضای امید بخشی و اعتمادسازی به ویژه در قشر جوانان حرکت کنند چرا که جوان‌گرایی از رویکردهای اصلی نظام و دولت تدبیر و امید است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد گفت: روابط عمومی ها در استان و شهرستان باید شورایی باشد تا مسائل را با خرد جمعی و اتفاق نظر پیگیری نمایند.

او بیان کرد: نگاه به روابط عمومی در ادارات در سطح استان تغییر کرده و بر اساس دستور استاندار تهران ادارات باید به این واحد نگاه ویژه داشته تا عملکرد دستگاه ها به اطلاع مردم رسانده شود.

توکلی کجانی خاطر نشان کرد: روابط عمومی‌ها علاوه بر اطلاع‌رسانی خدمات، باید با مردم ارتباط دوسویه داشته باشند و مسائل و مشکلات را از طریق سازمان خود پیگیری نمایند.

راه اندازی سایت اطلاع رسانی، انتشار به موقع اخبار، بروزسانی سایت خبری ادارات و پیگیری مراسم‌های جشن چهل سالگی انقلاب از درخواست‌های فرماندار ملارد در این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار