مدیرآموزش و پرورش خلیل آباد: تدوین اولویت کاری باید تمام ساحتی باشد

خلیل آباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد بر ضرورت توجه به تمامی ساحت های تعلیم و تربیت جهت تدوین اولیت های کاری تأکید کرد.

کد مطلب: ۸۸۷۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرآموزش و پرورش  خلیل آباد: تدوین اولویت کاری باید تمام ساحتی باشد

محمود روشندل مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد در گفتگو با خبرنگارپانا در رابطه با اولویت های کاری گفت: تدوین اولویت کاری باید تمام ساحتی باشد، نمی شود یکی از حوزه های پرورشی، فرهنگی، آموزشی و عمرانی در اولویت باشد چرا که تمامی حوزه ها مکمل هم هستند و باید در یک راستا پیش روند.

وی افزود: در هر یک از حوزه ها اولویت هایی را تعریف کرده ایم و با معاونین مربوطه جلساتی داشته ایم که بتوانیم با توجه به اهمیت هر یک از آن ها در راستای اولویت ها حرکت کنیم.

مدیر آموزش و پرورش خلیل اباد عنوان کرد: برای رسیدن به این مهم نیازمند همکاری و تعامل اولیا، دانش آموزان و همکاران در صف و ستاد و شورای آموزش و پرورش هستیم و باید کار را به صورت تیمی انجام دهیم تا موفقیت حاصل شود چرا که امید 10 هزار دانش آموز شهرستان به تصمیمات ما است.

روشندل در رابطه با موضوع شاداب سازی مدارس نیز عنوان کرد: کمیته ای در این خصوص تشکیل داده ایم و در حال سیاست گذاری در این حوزه هستیم تا دانش آموزان شور و نشاط بیشتری در مدارس داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار