مدیر کل آموزش و پرورش کردستان:

ایمنی مدارس و سلامت دانش آموزان یکی از اولویت های کاری آموزش و پرورش است

سنندج(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در بازدید از مدارس روستایی سنندج ، ضمن بررسی روند آموزشی و پرورشی و فیزیکی این مدارس با دانش آموزان و معلمان گفتگو کرد .

کد مطلب: ۸۷۵۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ایمنی مدارس و سلامت دانش آموزان یکی از اولویت های کاری آموزش و پرورش است

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان صبح رور گذشته از چهار مدرسه روستاهای ننله و باباریز سنندج بازدید و از نزدیک ضمن بررسی وضعیت آموزشی و پرورشی این مدارس و حضور در کلاس های درس با دانش آموزان و دبیران گفتگو کرد .

در این برنامه بازدید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از دبستان حر و دبیرستان دهخدای روستای بابا ریز و هم چنین دبستان شهدا و دبیرستان دخترانه دوره اول روستای ننله بازدید و ضمن نظارت بر روند آموزشی و پرورشی ، وضعیت تحصیلی دانش آموزان ، برنامه هفتگی کلاس های درس ، نیروی انسانی و کلیه مسائل جاری این مدارس را بررسی کرد .

وی ایمنی مدارس و سلامت دانش آموزان را یکی از اولویت های کاری آموزش و پرورش عنوان کرد و از مدیران مدارس خواست با توجه به ضرورت موضوع به صورت مستمر وضعیت فیزیکی ، سیستم های گرمایشی مدارس و... مدارس بررسی و به همه امور نظارت لازم صورت گیرد .

رشید قربانی هم چنین در جریان این بازدید در گفتگو با دانش آموزان به آنان توصیه کرد همراه با تلاش علمی و کسب موفقیت های تحصیلی ، کسب مهارت های اجتماعی را نیز در برنامه کاری خود داشته باشند .

گفتنی است در ادامه بازدید مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در جمع معلمان و عوامل اجرایی ای

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار