سربلندی کنونی کشور مدیون رشادت های ایثارگران است

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل: نظام و انقلاب اسلامی همواره نیازمند ایثارگران است و سربلندی کنونی کشور مدیون رشادت ها و از خود گذشتگی های این عزیزان است.

کد مطلب: ۸۸۷۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
سربلندی کنونی کشور مدیون رشادت های ایثارگران است

اکبر بهنام جو در جلسه شورای هماهنگی ایثارگران استان بیان کرد: ایثارگران در حال حاضر مبلغین انقلاب هستند و رسیدن انقلاب به چهل سالگی در سایه دفاع از ارزش های انقلاب و ایثارگری این قشر در هشت سال دفاع مقدس محقق شده است .

او اظهار داشت : ایثارگران در حال حاضر به عنوان مهم ترین مشاوران در انتقال مشکلات مردم در بخش های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و کشاورزی نیز هستند ، چون امین مردم وارتباط نزدیکی با آنان دارند .

استاندار اردبیل ادامه داد : مسوولان استان از نظرات ایثارگران در زمینه های مختلف استقبال می کنند ، چرا که این قشر حق بزرگی بر گردن همه دارند و انقلاب و نظام را با سربلندی نگه داشته اند .

بهنام جو تکریم ایثارگران و خانواده معظم شهدا ، جانبازان و آزادگان را وظیفه همه مردم و خصوصا مسوولان دانست و گفت: در صورت امکان مسوولان باید مشکلات استانی این قشر را حل کرده و با پیگیری های لازم مسائل کشوری را نیز از مرکز کشور پیگیری کنند .

او با اشاره به وجود مشکل اشتغال در بین ایثارگران و خانواده شهدا و جانبازان ، اقدامات انجام گرفته در حوزه اشتغال را یادآور شد و گفت:در صورت صدور مجوزهای استخدامی تمامی دستگاه ها سهمیه مربوط به جذب فرزندان ایثارگران، شهدا و جانبازان را اجرایی می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار