هزار و ۵۰۰ واحد مسکن ملی برای ایثارگران اردبیل احداث می شود

اردبیل (پانا)- استاندار اردبیل عنوان کرد با مشارکت شرکت شاهد که با هماهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور انجام گرفته، یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی برای ایثارگران استان احداث می شود.

کد مطلب: ۱۱۴۶۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
هزار و ۵۰۰ واحد مسکن ملی برای ایثارگران اردبیل احداث می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در حاشیه نشست با مدیر عامل شرکت شاهد افزود: در حال حاضر زمین در اختیار تیم فنی و اجرایی این شرکت قرار گرفته و مراحل مطالعات را برای مسکن جانبازان و ایثارگران در استان آغاز می کنند.

او بیان کرد: ۸۰۰ واحد از تعداد یک هزار و ۵۰۰ واحد در شهرستان اردبیل و مابقی در کل شهرستان های استان احداث می شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: بر اساس توافقات انجام گرفته این شرکت متعهد شده، در دهه فجر امسال عملیات اجرایی اولین مسکن را شروع کنند.

بهنام جو در ادامه با اشاره به اقدامات زیرساختی در حال اجرا در منطقه ویژه اقتصادی نمین و تعهدات شرکت شاهد، از برنامه ریزی برای افتتاح فاز اول منطقه تا ۱۵ خرداد خبر داد.

او اظهار کرد: استان نیز در این خصوص یکسری تعهدات زیرساختی از جمله جاده دسترسی دارد که مراحل پایانی را طی می کند و تا ۱۵ خرداد با آسفالت تحویل داده می شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: همچنین بخشی از گازرسانی، برق رسانی و تامین آب منطقه نیز انجام شده که قبل از پایان سال اقدامات زیرساختی انتقال این خدمات تکمیل می شود.

فتحی پور، مدیر عامل شرکت شاهد نیز در حاشیه این نشست گفت: بازدیدهای لازم از محل پروژه مسکن ایثارگران استان انجام گرفته و مقرر شد تا ۲۲ بهمن طراحی و نقشه ها انجام و عملیاتی نیز شروع شود.

او اظهار امیدواری کرد تا پایان دولت بخشی از واحدهای متعهد شده در استان را تکمیل و تحویل دهند.

مدیر عامل شرکت شاهد با اشاره به اقدامات انجام گرفته از سوی این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی نمین از آماده سازی سایت اداری و گمرک تا پایان خرداد ماه در این منطقه خبر داد.

فتحی پور افزود: همچنین فنس کشی ۴۰۰ هکتار در فاز اول اجرایی و تلاش می شود این منطقه برای حضور سرمایه گذاران مهیا باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار