به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

دو پایگاه فرهنگی هنری کانون در اهواز راه‌اندازی می‌شود

اهواز(پانا) - دو پایگاه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کوی زویه و علی‌آباد اهواز افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۸۸۷۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
دو پایگاه فرهنگی هنری کانون در اهواز راه‌اندازی می‌شود

پایگاه فرهنگی هنری کانون کوی زویه و کوی علی‌آباد اهواز، روز دوشنبه یک بهمن‌ماه 1397 با هدف بهره‌مندی کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو دفتر تسهیلگری و توسعه محلی این دو کوی راه‌اندازی خواهد شد.

پایگاه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زویه در دفتر تسهیلگری و توسعه محلی این کوی واقع در خیابان شهید حزبه، پلاک 4 و پایگاه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان علی‌آباد در دفتر تسهیلگری و توسعه محلی این کوی واقع در خیابان اصلی، ورودی کوی، روبروی فلکه آب‌نما به ترتیب در ساعت‌های 11 و 12 راه‌اندازی خواهد شد.

گفتنی است: چندی پیش کانون خوزستان با راه‌اندازی پایگاه فرهنگی هنری خود در کوی عین دو اهواز خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان این منطقه را آغاز کرد و این دومین پایگاه فرهنگی هنری است که با همکاری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان و دفتر تسهیلگری و توسعه محلی در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر اهواز افتتاح می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار