با حضور مسئولین استانی و محلی:

پایگاه فرهنگی هنری کانون در کوی عین دو اهواز افتتاح شد

اهواز(پانا)- پایگاه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ظهر امروز با حضور مسئولین استانی و محلی در کوی عین دو اهواز افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۷۹۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
پایگاه فرهنگی هنری کانون در کوی عین دو اهواز افتتاح شد

وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در آیین افتتاح پایگاه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که ظهر امروز با حضور مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خوزستان، ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، مشاور هنری استاندار خوزستان و جمعی از مسئولین محلی برگزار شد گفت: در دوره جدید مدیریت کانون تلاش داریم که به مناطق حاشیه‌ای بیشتر به پردازیم و راه‌اندازی پایگاه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کوی عین دو اهواز در راستای تحقق این مهم است.

وی ایجاد پایگاه‌هایی از این دست و سرعت در توسعه این پایگاه‌ها را در دستور کار کانون عنوان کرد و افزود: ما قصد داریم امکاناتی فراهم کنیم تا هرچه سریع‌تر کودکان و نوجوانان در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهرها از فعالیت‌هایی که در مراکز کانون برگزار می‌شود بهره‌مند شوند.

کیانی با اشاره به فضای محدود پایگاه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در مجموعه دفتر تسهیلگری کوی عین دو قرار گرفت است تأکید کرد: ما تمامی برنامه فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی کانون را در این مرکز برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌کنیم و انشالله افزایش این فعالیت‌ها که بر اساس آموزه‌های دینی اسلامی و اخلاقی و تربیتی است منجر به ایجاد یک فضای بزرگ‌تر برای کودکان و نوجوانان خواهد شد.

این مدیرکل فرهنگی در ادامه با قدردانی از استاندار و مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان در توسعه فعالیت‌های کانون خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چه به شکل ثابت در این دفتر و پایگاه و چه به شکل سیار توسط خودروهای سیار کانون در مدارس منطقه‌ای عین 2 اجرا خواهند شد.

وی ابراز امیدواری کرد: به‌زودی پایگاه‌های فرهنگی هنری کانون در بقیه مناطق حاشیه‌ای اهواز هم که این فرصت فرهنگی برای کودکان فراهم نیست راه‌اندازی شود تا خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان بیشتری صورت گیرد.

گفتنی است: پایگاه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ظهر امروز با حضور مسئولین استانی و محلی در خیابان سوم شرقی کوی عین دو اهواز افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار