افتتاح ۵ مدرسه و مجموعه آموزشی در لامرد

لامرد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش لامرد از افتتاح و کلنگ زنی ۵ پروژه آموزشی در ماههای اخیر خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۷۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۵ مدرسه و مجموعه آموزشی در لامرد

لامرد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش لامرد در دومین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان حاضر از افتتاح دبیرستان شهید مدنی چاه حاج ابول، کلنگ زنی ۳ پروژه مهم از جمله مدرسه ۱۴ کلاسه خیریه ساز بدیعی ، ۲ دبیرستان در حوزه چاهورز و سیگار ، مجموعه خیریه ساز حاج محمود حاج حیدر و همچنین افتتاح مدرسه شهید رستمی در ۳ ماهه اخیر خبر داد.

احمد انصاری با توجه به اهمیت کنکور و نقش مهم آن در آینده تحصیلی دانش آموزان گفت : دانش آموزان لامرد باید با دانش آموزان مناطق ۲ رقابت علمی کنند در حالیکه دانش آموزان مناطق همجوار با منطقه ۳ رقابت میکنند که امیدواریم با همت فرماندار و نمایندگان این مسئله حل شود.

این مقام مسئول کسب مقام سوم استانی توسط پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان، راهیابی ۱۰ تن از فرهنگیان به مرحله دوم مدارس فصلی خلاقیت ، پیگیری احداث پژوهش سرا دانش آموزی مراکز مشاوره و مرکز بهداشت و سلامت ، پیگیری کنکور ۹۸، اعزام دانش آموزان به مناطق مرزی شلمچه ، برگزاری کنکور آزمایشی و توزیع کتب آزمون بنیاد علوی با ارزشی بالغ بر یک میلیارد ریال در سطح شهرستان لامرد را از اقدامات مهم آموزشی در سال جاری دانست.

انصاری با اشاره به سهم ۲۵ درصدی شهرستان های لامرد و مهر از آلاینده های پارس جنوبی اظهار کرد : امیدواریم بخشی از این درصد ها به آموزش و پرورش جهت رفع مشکلات اساسی دانش آموزان اختصاص یابد.

در ادامه فرماندار لامرد گفت: اهمیت این پیگیری ها به علت نقش، تأثیر و کارکرد مؤثر آموزش و پرورش و فرهنگیان در شهرستان است.

حسین شبانی نژاد با اشاره به تصویر منفی تعاونی مسکن در بین فرهنگیان بیان کرد : با شناختی که از مسئولان جدید داریم و تصحیح جلوگیری از انحلال تعاونی فرهنگیان و کارها امیدواریم تعاونی جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

وی رسیدگی به ایجاد مراکز رفاهی ، زمین ها و واحد های مسکونی برای فرهنگیان را از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان لامرد خواستار شد.

خبرنگار: فاطمه زائری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار