نشست ستا دبزرگداشت دهه مبارک فجر

حمیدیه (پانا)-نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر در آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۷۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست ستا دبزرگداشت دهه مبارک فجر


کریم سعیداوی رئیس آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، فرارسیدن ایام الله دهه فجرانقلاب اسلامی را گرامی دانست و اظهار داشت: انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جوان همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، از اهمیت خاصی برخوردار است که باید بیش از پیش به دنبال تحقق آن در جامعه باشیم.
وی افزود: با توجه به تلاش‌های دشمنان برای کمرنگ نمودن ارزش‌های انقلاب و دلسرد کردن مردم از نظام، امسال باید تلاش نماییم تا برنامه‌های دهه فجر با صلابت و شکوه بیشتری برگزار شود و برنامه‌ریزی‌های مطلوب و مناسب به منظور هرچه بهتر و با شکوه تر برگزار شدن آیین‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح آموزشگاه‌ها و مدارس شهرستان حمیدیه در نظر گرفته شده است که همواره نیازمند مشارکت و تعامل، همکاران، فرهنگیان و اولیاء محترم دانش آموزان می باشد.
کریم سعیداوی برمشارکت باشکوه در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه، تأکید کرد وگفت : حضور باشکوه وحماسی مردم، فرهنگیان ودانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر نشان دادن پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی، انقلاب را بیمه و موجب دلسردی و نابودی دشمنان خواهد بود.
در ادامه علی طرفی جبرپور معاون پرورشی آموزش و پرورش حمیدیه در خصوص بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر، افزود: نواختن زنگ نمادین وسراسری پیروزی انقلاب اسلامی درتمامی آموزشگاه‌ها و مدارس شهرستان نواخته خواهد شد، اجرای مسابقات ورزشی،غبارروبی گلزار مطهر شهدا، برگزاری محافل انس با قرآن در مدارس و ...از جمله برنامه‌های اجرایی در ایام‌الله دهه فجر در مدارس شهرستان حمیدیه خواهد بود.
در ادامه این نشست؛ اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر، برنامه‌های پیشنهادی خود را به منظور باشکوه ‌تر برگزار نمودن بزرگداشت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار